Klokkespotting

Tudor GMT på vaksinering
1641978684070.png
 
Er de sånne som stiller seg pent opp for å bli avfotografert av hvem som helst, eller har du noen triks?
De har posert slik for en norsk tabloid nettavis ihvertfall. Om de gjør det for kreti og pleti aner jeg ikke.

Mulig jeg bommet litt med svaret mitt her nå men det jeg tror det var ganske åpenbart at det ikke var jeg som tok bildet ;)

Edit: eller var det et litt syrlig stikk i forhold til nettopp det jeg skrev over. At det ikke kalles spotting hvis man ikke er i samme rom og tar bildet selv?
 
De har posert slik for en norsk tabloid nettavis ihvertfall. Om de gjør det for kreti og pleti aner jeg ikke.

Mulig jeg bommet litt med svaret mitt her nå men det jeg tror det var ganske åpenbart at det ikke var jeg som tok bildet ;)
Regnet vel egentlig ikke med at det var du som hadde tatt bildet, men det hadde vært veldig gøy om det var det .
Det var jo lite fokus på klokken, men hadde et tynt lite håp om at du hadde fått dem til å stille seg pent opp av en eller annen grunn, uten å avsløre at bildet var til denne tråden :)

Edit: ang det med spotting og å ta bildet selv, så hadde i alle fall denne tråden blitt mye kortere dersom det var krav om å ta bildet selv av noen i levende live. Har ikke så sterke følelser om det er en god eller dårlig ting :)
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Regnet vel egentlig ikke med at det var du som hadde tatt bildet, men det hadde vært veldig gøy om det var det .
Det var jo lite fokus på klokken, men hadde et tynt lite håp om at du hadde fått dem til å stille seg pent opp av en eller annen grunn, uten å avsløre at bildet var til denne tråden :)

Edit: ang det med spotting og å ta bildet selv, så hadde i alle fall denne tråden blitt mye kortere dersom det var krav om å ta bildet selv av noen i levende live. Har ikke så sterke følelser om det er en god eller dårlig ting :)
Jeg frekventerer nok ikke i deres kretser, men det hadde vært morsomt ja :) har ikke så sterke meninger rundt om det er tatt selv eller sett på nett selv. Enig med deg i at tråden hadde fort blitt litt blodfattig hvis det bare irl-bilder som skulle blitt postet. For min del synes jeg det er artig å se hva folk har på armen uansett :)
 
Er på kurs på et hotell i Oslo-området.
La merke til at bartenderen hadde på seg en 16613 Bluesy.

Ga han et kompliment for klokka i forbindelse med ølkjøp, og vi ble stående og snakke en stund.

Viste seg at han hadde hatt en høyere stilling i et prominent flyselskap, men mistet jobben pga koronakrisen.

Klokka hadde han hatt siden 1995, kjøpt på jobb i Russland. Den hadde vært på armen så og si hver dag siden.

Han hadde fått med seg den utrolig økningen i verdien på Rolex, men det kunne ikke falle han inn å selge klokka. Til tross for motgangen i arbeidslivet.

Håper han kommer seg inn og opp igjen på samme nivå han var før igjen.

Jeg har så lyst til å klare å bli en one-watch-guy på linje med dette..
 
Nå er ikke jeg vekter, men det var voldsomt til stigma om lønninger og ambisjonsnivå.
Ta en spøk. Det trenger ikke gå sport i å bli krenket på andres vegne hele tiden. Ikke det at jeg tror du gjør det altså men det kan da vel ikke være så farlig å ha litt brodd på humoren.
Driver i en næring som er til de grader stigmatisert selv men gidder da ikke bli fornærmet hver gang noen vitser litt om det så lenge jeg trives med det jeg driver med.