Klokkespotting

Spottet en Rolex gmt master på en flyvert... TT datejust på en eldre fyr i ankomsthallen på Værnes i dag.

Pokerlag i går, Breitling Navitimer og Herkules. I tillegg en fake Panerai, han tapte hvertfall et par tusen :)

Spotter klokken på Charlie i two and a half men x antall ganger... Men hvilken klokke er det han har på seg? Er det en Rolex?

Takker, var det jeg egentlig trodde! Pga polerte midtledd og gråskive..
Men ikke fått sett nøye nok i episodene.. Sto der at Alan bruker Sub, men det stemmer bare delvis.. Han har brukt flere andre, og har vel mest vært en chrono med sort skive + rem..?

646x_13197743.jpg

Er dette en Tag Heuer Monaco? Sikkert en fake, som mannen som bærer den.

Var på oppstarts-seminar for nyansatte idag, og da så jeg opptil fler Omega Seamastere, samt en IWC Spitfire Chrono på en avdelingsleder:cool:

Samtidig er det en mellomleder i min avdeling som jeg har sett har en aldeles nydelig Rolex GMT Master pepsi. I Følge egne utsagn har han også en Patek samt en IWC diver av noe slag.

Edit: jeg glemte rent å nevne at en av foredragsholderne hadde en Bell & Ross Phantom :D

Var på oppstarts-seminar for nyansatte idag, og da så jeg opptil fler Omega Seamastere, samt en IWC Spitfire Chrono på en avdelingsleder:cool:

Samtidig er det en mellomleder i min avdeling som jeg har sett har en aldeles nydelig Rolex GMT Master pepsi. I Følge egne utsagn har han også en Patek samt en IWC diver av noe slag.

Edit: jeg glemte rent å nevne at en av foredragsholderne hadde en Bell & Ross Phantom :D

Djeeez, begynt å jobbe i Urmakerlauget eller? :)

Etter dagens mini-gtg...

...på Fagernes, dukket det plutselig opp en kar ved nabobordet. Jeg kunne ikke unngå å legge merke til uret han bar og jeg bemerket at det var et fint, gammelt ur. Han fortalte at det var en gave han fikk til sin konfirmasjon i 1969.
Han har brukt den jevnlig, mer eller mindre til hver dag, og hatt den inne til service som seg hør og bør.

039.jpg