Klokkespotting

Oj oj! Spent!!

Vises frem neste gang vi sees til en øl/vin/Fernet:D

Når det store kjøpet kommer en eller annen gang i løpet av året (har fortsatt ikke fått leveringstid) så skal jeg legge ut min lille samling under galleriet....

Men, kanskje det snart er på tide med en GTG i Oslo? Gjerne rundt samme sted som sist....jobber 100 m unna...enkelt for meg...
 
var ute på byen i oslo i går og der så jeg mange klokker gitt :p men det florerte av Omega Seamaster Planet Ocean og det gjør nesten at jeg blir litt mindre keen på den selv :p Han ene presterte på vorspiel å si at han hadde kjøpt den fake da, "for hvem vil vel gi 28000,- for en klokke liksom"? hehe
 
Nei hvem vil vel det:D

Mike Brewer i Wheeler dealer med både Daytona og en Cartier Santos i samme episode, snakker nok en liten WIS der;)
 
var ute på byen i oslo i går og der så jeg mange klokker gitt :p men det florerte av Omega Seamaster Planet Ocean og det gjør nesten at jeg blir litt mindre keen på den selv :p Han ene presterte på vorspiel å si at han hadde kjøpt den fake da, "for hvem vil vel gi 28000,- for en klokke liksom"? hehe

Huff, godt jeg ikke var tilstede :p. Slike idiotiske utsagn har jeg store problemer med å la gå...
 
1. innlegg på TS, yey :)

Lurer på hvilken klokke som Ryan Leslie bruker 0:58 ut i denne videoen! En rolex DJ?

Ser det ikke ut som den tikker? ...fake?
 
var ute på byen i oslo i går og der så jeg mange klokker gitt :p men det florerte av Omega Seamaster Planet Ocean og det gjør nesten at jeg blir litt mindre keen på den selv :p Han ene presterte på vorspiel å si at han hadde kjøpt den fake da, "for hvem vil vel gi 28000,- for en klokke liksom"? hehe

Looser!
 
Hva er det Per Sandberg har på armen?

729x.jpg
 
Ny foreleser i regnskapsføring idag. Så ut som om han hadde en gammel helgull day-date med en skikkelig utslitt skranglelenke
 
Gikk bak tre unge jenter i Puerto Banus i går hvor da den ene plutselig vipper opp mobilkamerat og tar bilde av sin Datejust:D