Klokkespotting

Spottet en Bruvik på Kiwi på Flekkerøya i formiddag.
Den var vesentlig kulere i virkeligheten enn på bilder!

Såg en episode av CSI: NY i gårkveld. Mac Tyler hadde en sort klokke, hvite visere, på sort Zulu PVD.
Noen idè om hva det kan være?

Spottet en Pam Luminor av noe slag på gummi da jeg var hos frisøren isted. Drar til Cannes i natt, jeg holder dere oppdatert på hva slags snacks jeg ser der :)

Spottet en Pam Luminor av noe slag på gummi da jeg var hos frisøren isted. Drar til Cannes i natt, jeg holder dere oppdatert på hva slags snacks jeg ser der :)

Jeg drømte at jeg så en type med 2 paneraier i natt. Hmmm, litt miljøskada blitt.

Du får ha en flott tur, ta masse snik bilder.

Breitling Colt GMT med hvit skive på en kompis denne uken, og TAG Heuer Aquaracer quartz chrono på armen til en annen, pluss Speedmaster på mesh på armen min. Hyttetur med gutta :)

Seamaster Professional "Bond" quartz på en ekstremt søt jente som jobbet på Meny ved Tromøybroen ved Arendal i går :D

Etter en lang (og velfortjent;)) ferie har jeg spottet til øyet ble stort og vått. Som alltid er det Rolex som gjelder i Italia. Rustfrie suber og Explorer så langt øye kan se. Hverken sexy eller spennende, men alltid litt morsomt å se de i slike antall. Litt komisk er det jo at jeg etter tilsammen 12 uker i Toscana de siste 4 årene enda ikke har sett en Panerai på en innfødt, derimot på bleikfeite skandinavere kryr de...:smile:
I år ble det også noen uker på den franske riviera og der er mangfoldet mye større, og klokkespottingen er litt mer interessant.
Jeg ble vitne til en unboxing av en klokke jeg liker godt og eier et eksemplar av selv. Vi hadde en uke på cruise i midelhavet og herren på nabobordet fikk levert en klokke til middag av de ansatte ombord. Da min italiensk begrenser seg til relativt enkle fraser er jeg litt usikker på hvorfor den kom fra de, for butikken ombord førte ikke IWC, men jeg antar at han fikk den levert til båten fra en av havnene vi var i land.
Han unboxet ihvertfall klokken til beundring og jubel fra hovmesteren og kelneren, og jeg klarte å snike meg til et lite bilde.
b8e2e9b8.jpg

portuguese chrono?

I dag har jeg sett 3 eller 4 subber rundt på Aker Brygge og et dusin Date Juster. Mye fint når solen skinner :)

Høres ut som du har hatt en fin ferie Morgens.

Sitter på bryggekanten i Tønsberg og nyter synet av bl.a. en helgull Yachtmaster og en 16610LN :)