Klokkespotting

Er på Nor-Shipping i disse dager og her har jeg spottet mye bra. Div Breitling, Rolex, Panerai og Hublot. Noen herfra?

Spotet en AP ROO Volcano på handledet til sjåføren av en sveitsisk registrert Bentley Cab. i sørgåede rettning på E18, ved Drammen.

Ja, han var svært så proper. Må for syns skyld nevne at det var en klient som var på besøk, ikke en ansatt hos oss.

I andre nyheter kom det en kar på jobben i dag med en diger jævla garmin forerunner med gps. Til dress...

Jobber du med inkasso? Samtlige jeg har hatt møter med i inkasso selskap ser ut som om de har konkurranse om å ha største pulsklokka på armen til dress.

Ellers så jeg en omega constelattion eagle på Metro senter i går.

Jobber du med inkasso? Samtlige jeg har hatt møter med i inkasso selskap ser ut som om de har konkurranse om å ha største pulsklokka på armen til dress.

Hyppige møter med inkassofolk, en kjent bivirkning av langt fremskreden klokkemani.

Det er ganske funny, for jeg jobber ikke med inkasso, men firmaet mitt har også en inkassoavdeling, så vi kan jo ikke utelukke at det var dit han skulle.

Sett litt av hvert denne uken, en liten omega constellation og en Rolex DJ på tirsdag. På onsdag så jeg en DJ til også en GMT TT Rootbeer, igår så jeg en Omega PO med organge bezel.