Klokkespotting

Og samtlige sorten redusert etter en heller hard laddevinsrus? :p
Jeg kan ikke snakke for mine med-asylanter, men selv måtte jeg holde meg fast i veska for å overleve. Og ikke pga laddevin nei, men alkohol fra produsent som er i slekt med både nevnte veske og (relevant her) Bulgari/Hublot/Zenith etc:)
 
Jeg kan ikke snakke for mine med-asylanter, men selv måtte jeg holde meg fast i veska for å overleve. Og ikke pga laddevin nei, men alkohol fra produsent som er i slekt med både nevnte veske og (relevant her) Bulgari/Hublot/Zenith etc:)
Hahaha! Ser det for meg:D
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Oris Divers Sixty-Five (40mm med lyseblå skive) på toget mellom Lysaker og Oslo i kveld, pluss en helgull GMT på Jubilee på Bislett kebab.
 
  • Liker
Reaksjoner: Furch
Spottet og fikk prøve en platona i dag på scabal i Bergen! Fy faen for en klokke! Kul eier som var noe intr i ur men synst det var dårlig at ett ur til 600 000,- gikk feil ;)

Skal være ganske laidback for å la noen prøve et ur til 600.000,- :D Håper det blir GTG i Bergen snart! ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
As spotted...by @Jone. Hadde nettopp tatt av TT-sub og kasta på denne:

14240786_1609688982663212_1394368204_n.jpg
 
Som Personlig Trener på Oslo Vest ser man veldig mange fine klokker på kundene. Bare sist måneden har jeg hatt nærkontakt med blant annet twotone daytona, twotone submariner, panerai luminor, panerai radomir, ap royal oak, bublot big bang, dssd blue, richard mille, chocotona, yachtmaster, IWC, etc...

Så mye å få lyst på
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle, Genta og Mons
En deilig Speedmaster med sexyplexy og skranglelenke a'la ref. 1039 (?) på skøyen togstasjon mandag ettermiddag.
 
Tidligere kroppsbygger, nordsjødykker og nå spesialjeger, Aksel Hennie, med noe som kan minne om en Rollie i traileren til NRKs storsatsing "Nobel".
 
  • Liker
Reaksjoner: Steiniz
Superfet SD4K på sjefen på Galleri Popop i Oslo i går. Han hadde visst noe annet snacks også. Er du her inne, eller?