Klokkespotting

Ikke så langt unna?! :O ;)

Det ble skrevet litt på fleip, men med en viss sannhet. Michel har jo lang erfaring med restaurasjon av Patek (for Patek), og Patek bruker også flere av Parmigiani-selskapene på leverandørsiden :)

De produserer jo også en del supre saker som vel må kunne sies å være på høyde med Patek – selv om ikke merkenavnet er like hot ;)
 
Kjell Aukrust var litt av en personlighet og en artig skrue. At han var over snittet interessert i biler er vel kjent, men at han tydeligvis også var glad i klokker (og spesielt kronografer?) var ikke kjent for meg.

Aukrust 2.jpeg

Kan det være en Speedy?



fo30141808060022.t5cc04715.m1600.tif.pv.xCebR57hh (2).jpg

Fra 1958

Aukrust 1.jpeg

Heuer, Omega eller noe helt annet?
 
Etter å ha spilt golf i noen år, på det meste nesten 200 runder i året, så overrasker ingen «daily beaters» meg lenger. Har sett alt fra Garmin smartklokker til juvelbesatte Patek Philippe. Har selv spilt noen runder med både Omega og Rolex på meg, men foretrekker alltid en Garmin golfklokke, hvis noe. Rolex er jo også en stor sponsor innen golf.

All honnør til Hovland! En flott ambassadør for både golf, Norge og Audemars. Har selv aldri hatt noe forhold til Audemars, men dette vekker jo en slags interesse.
 
Den ble vist frem av Hovland på Klokkeriet tidligere i år. Han måtte jo parkere Casper Ruud som hadde vist frem en helt ordinær Cermit ;)

B7EF2D87-1AB0-4EE7-8EBD-F757730F620B.jpeg
C4779245-499A-451C-9D8C-FC6EF538685C.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: johage