Klokkespotting

jh7xhx.jpg

Flott klokke iaf!

Omega Seamaster Electric Blue i titan på kollega. Ikke ofte det er to stk Electric Blue på samme arbeidsplass:cool:

Dog er mannen så absolutt ikke noen klokkenerd. Det eneste jeg fikk ut av ham var at han hadde kjøpt den ny og har vært i bruk siden.

Beklager dårlig bilde.

Dristet meg til å spørre om en nærmere titt! Hans er en 2002 modell og min er 2005:)

Spottet en nydelig Zenith Doublematic på lime-grønn skinnreim i Dyreparken i dag.

Synes jeg dro kjensel på reimen og tok sjansen på at det var @Nessuno79 - det var det gitt :)

Det var hyggelig å hilse på deg, ha en fortsatt fin sommer!

Der kom du meg i forkjøpet @Consigliere , men nå var det jo du som spottet meg først og;) Takk det samme forresten, og får håpe våre veier krysses en gang i fremtiden og, dog med noe bedre tid. Btw, ble faktisk endelig overbevisst om at jeg nok må bytte ut min sorte 116610 med en Hulk som du har :)
Fortsatt god sommer til deg også!

Spottet en nydelig Zenith Doublematic på lime-grønn skinnreim i Dyreparken i dag.

Synes jeg dro kjensel på reimen og tok sjansen på at det var @Nessuno79 - det var det gitt :)

Det var hyggelig å hilse på deg, ha en fortsatt fin sommer!

Der kom du meg i forkjøpet @Consigliere , men nå var det jo du som spottet meg først og;) Takk det samme forresten, og får håpe våre veier krysses en gang i fremtiden og, dog med noe bedre tid. Btw, ble faktisk endelig overbevisst om at jeg nok må bytte ut min sorte 116610 med en Hulk som du har :)
Fortsatt god sommer til deg også!

image.jpeg

JLC deep sea chrono på grå nato i golden circle på Bruce i går. Passet til stadighet på at klokken ikke forsvant inn under jakkeermet. Må jo være noen her.

Helt fantastisk konsert med det som må være en av verdens desidert beste liveartister btw!

Etter en uke i Italia, via et par tyske flyplasser, har jeg spottet en million Rolexer, og noe annet tjafs.

Merkelig mange av Rolexene var Explorer II 16570 (5stk) sort og DSSD (tre stk).

Men den flotteste klokkespottingen var en hvit Daytona i Frankfurt på vei til Oslo i går kveld:) Steikje fin den klokka er! Tror faktisk min klokke også ble spottet av eieren, gi deg til kjenne? :)

Har vært i dyreparken, og spottet mye rolex, men også en nydelig Panerai med hvit skive, så ut som en base.

Endelig min tur til å poste et bilde i denne tråden! Observert på en halvkjekk fyr i Adriaterhavet. Så såpass lekker ut at noen på ts helt sikkert kan fortelle meg hva det er? Beklager at sola skinner så fælt at spottebildet ble noe uklart. Ferie as... :D
E2EF8CCC-FB11-4321-A864-2AF84180DA03_zpsbn1yyeuv.jpg

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Endelig min tur til å poste et bilde i denne tråden! Observert på en halvkjekk fyr i Adriaterhavet. Så såpass lekker ut at noen på ts helt sikkert kan fortelle meg hva det er? Beklager at sola skinner så fælt at spottebildet ble noe uklart. Ferie as... :D
E2EF8CCC-FB11-4321-A864-2AF84180DA03_zpsbn1yyeuv.jpg

Dette er vel etter all sannsynlighet en hvit Glashütte Original PanoReserve. Fin sak!

• Liker
Reaksjoner: kleggen