Klokkespotting

Ble sittende å se på tid for hjem og er rimelig sikker på at maleren Einar hadde en gammel Seiko bullhead på armen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle
Mye overmoden spotting fra sommerferien i Italia.

RO på kineser som bare ville ligge i skyggen.


SD på velstående franskmann.


Pepsi GMT på taxisjåfør. Med forbehold om at det er fake, klarte ikke å få god nok titt på den. Kan jo være kjøpt for lenge siden, men tviler på at en italiensk taxisjåfør tjener nok til å kjøpe Rolex. Må i så fall være noen heftige prioriteringer.


Sub på raden foran meg på flyet hjem.


Og til sist Bill Murray med DJ (?) med utskrudd krone (!) i Lost in Translation.
 
Enig at den er stygg. Men når den tilhører et av de største talentene i MMA og vedkommende påstår at den koster 200'000 USD hadde det vært gøy om den var fake.
Joda, jeg ser den. Jeg har på ingen måte noen AP-ekspertise, men synes den ser grei ut med unntak av crown-guardene som jeg aldri har sett før. Sjekket også Fakewatchbusta og han har ikke lagt ut noe, og jeg regner med han ville vært raskt på ballen når en såppass profilert person legger ut noe så blingete.
 
Gammel sea dweller på kunde i dag. Han hadde hatt den siden tidlig 1990 og det så ikke ut som det var en klokke han hadde vært forsiktig med.
 
Var innom Bjerke/Oslo i helgen. Merket suget etter nyeervervelser igjen gitt. Spottet og prøvde flere godbiter jeg har lyst på.
Rolex Yachtmaster i hvitt helgull til tett opp i 400000 kr var virkelig en nytelse på arm og for øyet:) (Men tviler vel på at det blir en slik:confused:
 
Rolex sub på ung kar og datejust (rosegull midtledd) på dama/søsteren hans på samme Norwegian fly fram og tilbake til Bergen i helgen.