Daytona 116518 hvit skive
AP 15400 x2
AP 26400
PP 5711
RM 030 RG
X antall Sub/Datejust
Ulysse nardin marine chronometer
Omega Seamaster i alle varianter
AP ROO navy
Panerai i gull, usikker på modell.
Spotting i drøbak. Satt på Skipperstuen og så en Electic blue, en Sub TT og en Reverso som var stroppet fast i belte hempen!! Det har jeg ikke sett før...
I vinduet til den lokale Dressmann-butikken henger en plakat hvor den skjeggete modellen synes å ha en vintage Seadweller på armen. På siden deres er bildet for uklart til at jeg klarer se om det er riktig, og når jeg forstørrer virker det å være noe rart med lenken. Er det mine aldrende øyne som spiller meg et puss?
Nå ble jeg så bekymret over klokkespottingsegenskapene mine at jeg måtte tilbake for å kikke nøyere etter. Det er en gammel Seadweller, komplett med manglende perle og det hele. Den veier opp for den tvilsomme bomullen i modellens skjorte. Nesten.
Edit: Det var forresten et foreløpig høydepunkt denne uken å forklare den unge ekspeditrisen at jeg ikke hadde behov for hjelp, eller ønsket å se meg om, men kun skulle fotografere plakatene deres.
Anders Buchard med Panerai og Petter Stordalen med Richard Mille i dagens Aftenposten. (på samme bilde)
Har tatt bilde, men hverken Photobucket eller Flickr er min venn (lenger), så jeg får ikke til å laste opp.