Klokkespotting

RM (og mye annet snacks) på Thailands visestatsminister/forsvarsminister.
Interessant artikkel btw (og morsomt bilde)
https://www.dn.no/nyheter/2018/01/16/2038/Utenriks/klokkene-tikker-for-militaerjunta
C2FB0AAA-FE87-4879-8F82-28D20476AEDB.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83
01B2CD8C-0F8F-445B-94D5-D87FD98AF7DB.png
Etter dyp søvn over fjellet på flight dy 620 våknet jeg opp til denne litt unike, litt rare, men fascinerende klokken på sidemannsarmen. Lett gjenkjennelig etter nylig review her inne. Må si den var kulere og langt finere live enn på bilder. Takk for hyggelig klokkeprat, sidemann!
 
Ser på Først og sist. Skulle gjerne hørt back-stage samtalen mellom Joel (1665) og Frederich (5711) om klokkene deres! Nekter å tro at de har kjøpt så sajko flotte klokker uten en interesse utover at klokkene er dyre.
 
Ser på Først og sist. Skulle gjerne hørt back-stage samtalen mellom Joel (1665) og Frederich (5711) om klokkene deres! Nekter å tro at de har kjøpt så sajko flotte klokker uten en interesse utover at klokkene er dyre.
Uten sammenlikning forøvrig, ser Seinfeld sporter diverse Navitimere på "comedians in cars getting coffee". Ser også at han diskuterer klokkene med noen av gjestene, uten at det er viet lyd eller tid i selve programmet. Bl.a. fikler Sarah Jessica Parker med uret hans mens de prater om noe helt annet noen sekunder.
 
Spotet en BLNR på en av vaktene i sikkerhetskontrollen på Schiphol - jeg nikket og sa god valg - fikk et nikk og Thanks tilbake.

Jeg opplever stort sett at folk setter pris på at en sier «fin klokke» i forbifarten.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone