Klokkespotting

2x omega smp (en blå og en svart) og en datejust tt på Skaugum lørdag kveld.
En daytona med svart skive på Nationaltheatret togstasjon i dag. Veldig dårlig bilde, men var verdt ett forsøk. Skiven ser mer hvit enn svart ut fordi jeg måtte zoome maks med mobilen for å ikke bli oppdaget.
 
Jeg var en tur til Køben i helgen og spottet klokker så hodet gikk i spinn.

Høydepunkter:

- Richard Mille i Rose gold på en kar i Tivoli
- AP 15400 i stål / sort på ei lita nett dame (Den så litt stor ut på henne :) )
- Uttallige Rolexer i gull og stål. Både nye og eldre. Datejust var overrepresentert
- Breitlings og Omega, herfra til evigheten.

Det mest komiske var strømmen av kinesere / folk litt østafor som tasset ut og inn fra Klarlund. Gjerne med en pose eller to fra Klarlund på vei ut, he he.

/TF
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
To skuffende spots:

Satt på et Thai Airways fly her om dagen. Der hadde flyvertinnen en Panerai Radiomir på armen. Fikk en følelse av at denne var fake...

På flyplassen så jeg en mann i dress med en glinsende flott Breitling Navitimer. Jeg stod etter han i kø, og fikk øye på at denne hadde tikkende sekundviser.... nedtur!
 
Det fins noen kule navitimere med quartz, men de er gjerne noen år gamle og ikke så glinsende flotte, men han hadde kanskje tatt godt vare på sin. Eller så var den fake.. :(
 
Kult bilde!
Fin klokke, men fy for en klestil sammen med en så fin klokke.:eek:

2x omega smp (en blå og en svart) og en datejust tt på Skaugum lørdag kveld.
En daytona med svart skive på Nationaltheatret togstasjon i dag. Veldig dårlig bilde, men var verdt ett forsøk. Skiven ser mer hvit enn svart ut fordi jeg måtte zoome maks med mobilen for å ikke bli oppdaget.
 
Redigert:
En skx009/7 på svart nato med røde striper ved oppmøte til Svett sin løpegruppe ved Sognsvann idag.
 
En kunde kom innom idag, med en lekker sak.
Tror det var en Heuer Carrera 1964 re-edition.

Den falt veldig i smak hos meg!

Glemte å spørre om det var noen her inne?
 
Spottorama av en annen verden i Puerto Banus..

Daytona 116518 hvit skive
AP 15400 x2
AP 26400
PP 5711
RM 030 RG
X antall Sub/Datejust
Ulysse nardin marine chronometer
Omega Seamaster i alle varianter
AP ROO navy
Panerai i gull, usikker på modell.

Mye flott å se med andre ord:)
 
Under helgens festerier ble disse spottet. En SUB "hulk" og tre tt dj.


Tror nok det er en Kermit ;)

Spotting i drøbak. Satt på Skipperstuen og så en Electic blue, en Sub TT og en Reverso som var stroppet fast i belte hempen!! Det har jeg ikke sett før...