Klokkespotting

Spotter mye Omega og Tag Heuer på jobben, en sjelden gang ser jeg en Rolex.

Spottet en Rolex Datejust idag, å han spottet min Sub, endte opp med en liten prat om klokker, noe som alltid er hyggelig.:D

Spottet en relativt sjelden fugl på tannlegens håndledd i dag, og siden this post is useless without pics, ba jeg selvsagt om å få ta et bilde. :p

Breitling Aviastar med sort skive:

DSC00625.jpg

At pasienten tar bilde av håndleddet til tannlegen er vel heller uvanlig kost :D
Og det var en pen Breitling!

Noen som spotter hvilken klokke en oljesjeik bruker?
(litt vel stor klokke på liten mann, spør du meg..)

978x.jpg

Noen som så på intervjuet med han rapperen på Senkveld?
Han hadde en gull Rolex med diamanter på skive.
Noen som så hvilken modell det var?

Har sett litt på Curling i det siste og det er IKKE klovnebuksene til Norges lag jeg har sett mest på, derimot venstrehånden til Skip Thomas Ulsrud...

960x.jpg

Må være en Sub?

Har ingen god forklaring på hvorfor jeg sitter og ser reklame for husholdningsapparater på YouTube, med hovedrolleinnehavere litt utenfor sesong, men er det ikke en GMT jeg spotter på vår skip? :D

CurlingGMT.png

Var det noen flere som så Flytogets reklame i D2 i går? Nå er ikke jeg i nærheten av å være noe ekspert på Panerai, men synes den som er avbildet ikke ser helt genuin ut. Forøvrig er det bla en sub og en PP Nautilus med

Hermansen: Jeg så en U-BOAT (Italo fontana) - men ingen Panerai? Hmm..

La merke til PP Nautilus og en Sub.. Suben synes jeg kanskje så litt "fugazi" ut :)

Annonsen sees også i litt mindre format i fredagens A-magasin.

Den er rett ved nevnte U-BOAT, står "Sebastian" under. Ved siden av en Breitling Navitimer

Jeg så, og den så ekstremt fake ut. Såvidt jeg vet her ikke panerai produsert en klokke med hvit skive og med tourbillon som man kan se forfra.

Ved en tilfeldighet oppdaget jeg en lekker Panerai (i titan?) i denne videoen med bilder og julesang, jf. Juletube&p=47166&viewfull=1#post47166 (1:18 )

Kanskje ikke helt tilfeldig at Paneraien havnet i videoen? Noen her...?

[video=youtube;3oFhTsrcJrY]http://www.youtube.com/watch?v=3oFhTsrcJrY[/video]