Klokkespotting

Er det en Rolex Day Date II han sitter med her?

http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article2047408.ece?offset=50#comments_top

---

Gjør vel hele denne artikkelen temmelig ironisk

Bildet er nok ikke det beste, men for det første tviler jeg sterkt på at Stoltenberg har hvitt-gull DayDate. Dernest ser ikke lenka ut til å være jubilee, ser ikke Day vinduet på skiva og ser heller ikke noe cyclop for dato. Heller ikke bezel ser ut til å være DD.
Tror neppe dette er Rolex, men kan selvsagt ta feil...

Bedre bilder uten at jeg finner ut mer:

jensklokke.jpg

jens4.jpg

jenskl2.jpg

jens1_1195269c.jpg

Hm...enig at den ligner på Omega AT, men er ikke kassen for liten? Tipper kassen her er ca. 36mm dersom Stoltenberg da har noenlunde normal størrelse på håndleddet.

Ganske sikker på at jeg ser en klokke fra Ball på toget nå, er det noen som kjenner seg igjen?

Meget hyggelig og sosial herre som sitter på toget fra Trondheim til Oslo, nærmere sagt plass 52.:D

Jeg synes heller ikke Jens sin klokke ser ut som en Rolex. Ser mer ut som en Omega.

Jeg var i juleselskap i går, og der var en kusine av min bedre halvdel til stede. Hun har arvet en nydelig Jaeger Le Coultre Master Mariner av sin bestefar. Den var ikke i allverdens tilstand, så hun gjorde det eneste rette - hun sendte den til Sveits for full rehabilitering. Hun bar den i går, og jeg holdt på å adoptere den. Rett og slett nydelig klokke, litt i minste laget dagens mote tatt i betraktning, men en deilig klassiker. Her er et wristshot jeg snek meg til mens jeg lånte den en stund i går kveld:
IMG_2887.jpg

Hublot King Power med 18kt gull ble spottet på Roy Hodgson på Liverpool sin pressekonferanse. Har sett Hublot på ha før. Noen som vet om han har avtale med de?

Kom over dette bildet av Prince Michael of Kent. Ikke bare en mann med imponerende skjegg, slipsknuter og dobbeltspente dresser, men også god smak i ur. Royal Oak på armen :)

HRH_Prince_Michael_of_Kent_black_white_Allan_Warren.jpg

Edit: Ett til ...

HRH_Prince_Michael_of_Kent_in_colour.jpg

Noen som så hva slags klokke Fabian Stang hadde på seg i kveldens episode av Kjendisbarnevakten? (Ja, jeg vet jeg skal være forsiktig med hva jeg skriver etter at jeg la ut bilde av DD´n forran et cosmopolitan)
Så han hadde en helgull ene dagen også gikk han med en lekker høyre-blå klokke den andre dagen.

stang.jpg

På jobb idag spottet jeg en Rolex Datejust med blå skive, en TT sub med blå bezel og en GMT pepsi. Må si det er mange som bruker Rolex på trening.