Klokkespotting

Spottet en Panerai 312(?) om jeg ikke tar helt feil, på en trivelig selger på Moa. Fikk til og med teste den på lanken!
Må være ærlig å si at jeg aldri har hatt sansen for Panerai generelt, men etter å ha sett den i levende live, må jeg si at jeg nærmest er frelst At noe kan ta jeg så mye bedre ut live enn på bilder, hadde jeg aldri trodd


Altså Moa kjøpesenter, Ålesund?
 
Breitling Emergency i kveldens Top Gear episode. Episoden er forsåvidt basert på klokkens funksjon :)
 
Kanskje kjent fra før men: Seamaster på Joe Biden.

mntx6hfnwgezmboi7vbf.jpg
 
Spottet hva jeg tror er en Chopard Mille Miglia GT XL Power Control (langt navn!) på en kar på kontoret. Ble litt nysgjerrig på klokken så jeg googlet den og pussig nok oppgir ikke Chopard hvordan urverk det er som sitter i denne. Noen som vet?
 
Spottet hva jeg tror er en Chopard Mille Miglia GT XL Power Control (langt navn!) på en kar på kontoret. Ble litt nysgjerrig på klokken så jeg googlet den og pussig nok oppgir ikke Chopard hvordan urverk det er som sitter i denne. Noen som vet?

ETA Valgranges A07.161, 4hz, 44t reserve, 24j og velprøvd mekanikk.
 
I dag på banen satt det en milf med blinged out rolex pearlmaster yg:) og traff en dansk herremann på bar tjuvholmen med en AP ROO Rubber clad forrige helg:)