Klokkespotting

Får dere med innholdet når dere ser film? Eller ser dere bare etter hva skuespillerene har på armen. Har en kompis som er lyd og bilde nerd og det er kun det han er opptatt av når han ser film.
 
Får dere med innholdet når dere ser film? Eller ser dere bare etter hva skuespillerene har på armen. Har en kompis som er lyd og bilde nerd og det er kun det han er opptatt av når han ser film.

Med Canal Digital kan du ta på "pause", spoller frem og tilbake når som helst...Så lenge du vil...
 
Sri Lankas president Mahinda Rajapaksa depper over å ha tapt valget, men hva har han på armen? Ligner på TT Sub, men er kronen litt for stor?

865699tKa3JWeuwsoZlW_AHu1jGrtCJ0HPu6KpfZR29A
 
Spotta nettopp en mørkkledd herre på Shell Furuset, han bar en klokke på hver arm. Tror det var en Breitling på høyre og en Doxa-lignende på venstre arm. NOW THAT'S A WIS!
 
Spotta en kar med sort submariner tvers over midtgangen på widerøe flyvningen fra flesland - torp tirsdag kveld kl 21.30 :) Noen som føler seg truffet? :cool:
 
Har helt glemt å nevne noe om det, men her på folkehøgskolen er det svært lite klokkeinteresserte mennesker. Noen av gutta har DW, mens resten bare kjøper seg en gullfarget "klokke" på bukta for under en hundrings, som skal se kul ut :confused: Kan egentlig ikke kalles klokke, da røggelet går i stykker etter en uke. Når det gjelder jentene, er det for det meste ikke klokke i det hele tatt eller en pulsklokke. Men tror jeg kanskje har spottet en TT DJ 31 mm på en jente og medelev.. har ikke klart å se på nært nok hold, og ikke alltid hun bruker den heller. Er det for tullete å spørre om det er klokken hun bruker?

SKILLE

Har fulgt med en del på 24, og fått med meg stort sett hva Jack Bauer har på hånden, men lurer fært på hva presidenten og de andre dresskledde rollene har på armen. Spottet det jeg tror er en helgull day-date, men er usikker. Noen som kan bekrefte?

pierce_zpsebfb62cc.png
[/URL][/IMG]

(Beklager litt lite bilde, screenshot & deretter kopiert inn i Paint. Aner ikke hvorfor det ble miniatyr)

Edit: Hvis man trykker på selve bildet her i forumet, kommer man jo inn på min photobucket, tror det kan forstørres der.
 
Er vel strengt talt på plass med en ny "Skjerp deg", men jeg får innse nederlaget, at ts-medlemmer ser på samme dritten som resten av Norge.
 
Norefjellstua Afterski: Spottet og hadde en god prat om en roughly 20 år gammel "Pepsi". For en klokke! Uten tvil et tilskudd til samlingen ila. kort tid!
Spottet også en nyere DJ rulla i diamanter med nydelig mørk flerfarget skive på ei av det kvinnelige klientellet på afterskien.
Et par store Breitlings var også representert i horden.