Klokkespotting

Har sett Ed Sheeran med nautilus, rm og hublot. Men hva har han på seg her? JLC?

IMG_4842.JPG
 
Nå er jeg kanskje veldig dum, men hvem er dette? :)

Et klipp av denne tyrkiske kokken der han skar opp et stykke grillet kjøtt, for å deretter salte det på en særdeles fabulous måte ble lastet opp på nettet for en tid siden, og dette har gått sin seiersgang innen det godt etablerte meme-miljøet (les: 9gag).
 
Mye spotting her ute i Barentshavet i det siste. Hublot på ingeniør. Omega Seamaster på en eller annen. Tag Heuer på en annen jeg ikke kjenner. Panerai Submersible på klokkeinteressert kollega. Submariner på kollega.
"Inne gutta" går med klokkene på armen hele turen da det ikke er noen fare.
Det mere hardbarkede "ute gutta" lar klokka ligge på lugaren og bytter til arbeidsklokke. Jeg bytter til Seiko Padi eller skx007 og lar Polaren ligge på lugaren. Den egner seg ikke ute i disse forholdene.

Dessverre ingen bilder men skal prøve å få til noen senere.
 
Hehe de egner seg jo og tåler det:) Men de blir fryktelig stygge etter noen turer på hånden til en Roughneck i alle slags situasjoner. Jeg velger iallefall Seikoen her:)

Er enig med deg her. Det er ALT for mange skarpe kanter rundt overalt på plattformen til å gå rundt med Sub'en med et smil om munnen. Bruker SKX781 (feirer forsåvidt 10 år i år :eek:) på jobb som matcher dressen ;)
 
Vis vedlegg 30563

Beklager dårlig bilde, men sjeldent syn! Nautilus i vinduet på klokkebutikk på Upper East Side NYC. Er det ikke fortsatt veldig lang venteliste på disse?

Sjeldent syn ja! Tipper den er solgt, men så har AD fått lov til å stille den ut frem til den blir henta. Det er ventetid hos alle ADer i USA.