Klokkespotting

Nesten utrolig, men sant. Kunde innom kontoret i dag. Kan ikke være ofte to slike møtes tilfeldig? Hans var litt mer overdiamantisert :)
 
Han brydde seg ikke så mye om å stille hverken dag eller dato, sa han.
Mulig det bare var en unnskyldning og at han aldri fikk dag/dato til å stemme :D
 
Lum-Tec på gammel TS-kjenning under babbstopp på Voss av alle steder.

Mine første 30 minutter i Voss. Rimelig innstilt på å komme oss hjem (hvilket jeg straks er).

Den Black Bayen var utrolig kul på den reima.
 
Fortsatt litt preget av mye mat og konjakk... ,men spotte to gull datejuster, en med hvit skive og romertall, den andre var TT, jubile, diamanter og Champagne skive. Riktig fet.
 
Noen her som leste klokkemagasin med sort Daytona på skinnrem på Sandvika Storsenter tidligere idag?

@Tagliano jepp det var meg gitt;) Da er forvirringen komplett her, for sendte nettopp en PM til @andres og beklaget at jeg var noe overlegen men treg i oppfattelsen ...og så var det jo ikke ham, men deg:) ja ja, som sagt treg i oppfattelsen er stikkordet her, hehe.
 
Redigert av en moderator:
Spottet gull day/date med diamant bezel på en meget hyggelig flyvert på Widerøe fly fra Torp til Flesland. Gratis frokost er heller ikke å forakte.
 
Spottet en Omega PO på middagsgjest på nyttårsaften.

På The Thief i dag tidlig spottet jeg en herremann med en Hublot i gull, usikker på hvilken modell.
Også spottet jeg en 114060 på Olivia på Tjuvholmen
 
Mener jeg så en Omega Seamaster Planet Ocean på Harald Rønneberg i et klipp av Senkveld fra tidligere i år.

Noen som vet hva slags klokke Sturla Dyregrov har, jamfør denne posten? Kan ikke se at noen har svart tidligere.
 
Spottet WIS-par på lørdag: hun med Speedy reduced, han med Sub 16610LV.
( hadde forventet en SD DBlue på babyen men den gang ei)