Klokkespotting

Du har virkelig tendens til å menge deg med rikmannsdøttre. God vane!

Rose gold daydate er ubeskrivelig lekker!(og dyr)

Klokken var helt rå. Men hun har en rimelig jævelig personlighet, så holder meg ganske langt unna henne. Hun er ikke veldig ofte på skolen heller når jeg tenker meg om..

Klokken var helt rå. Men hun har en rimelig jævelig personlighet, så holder meg ganske langt unna henne. Hun er ikke veldig ofte på skolen heller når jeg tenker meg om..

Haha, hvis ikke det hadde vært for personligheten hadde det vært noe å satse på, tenk deg de bursdagsgavene fra svigerfar....

Kjøper kaffe på bakeriet på Aker Brygge om morgenen, idag var det først i køen en splitter ny Tag Heuer Grand Carrera og så en IWC Portuguese 7-dagers..heftig start på dagen :D

Var på Alex Sushi i jobbsammenheng igår kveld, og rundt bordet var to Omega Seamastere og en TT Rolex Datejust II.. Datejusten var bare griselekker - hadde svart skive med romertall. - Han hadde fått den i bursdagspresang av kona :cool:

Selger Møller klokker?

Hadde besøk av en fyr på jobben - og automatisk søker jo radaren seg inn op håndleddet etter vi hat hilst. Først så jeg en "oysterlenke" - og ble veldig interessert på resten. Etterhvert åpenbarer hele klokken seg - og det er en Submariner-ripoff med audi logo istendenfor krone. NEDTUR!

Hadde besøk av en fyr på jobben - og automatisk søker jo radaren seg inn op håndleddet etter vi hat hilst. Først så jeg en "oysterlenke" - og ble veldig interessert på resten. Etterhvert åpenbarer hele klokken seg - og det er en Submariner-ripoff med audi logo istendenfor krone. NEDTUR!

Hehe. Tacky!!

Minner meg om da jeg på eget iniativ prutet ned Audien en kompis av meg skulle kjøpe. Motivasjonen til det fikk jeg fordi selgeren hadde en dårlig, fake Breitling for Bentley på armen. =P

Spotta en GMT Master 16710 på en av "det faste invetaret"på en hittegods-
auksjon idag. Dvs en proff oppkjøper som alltid sitter på første rad. Spotta
også en stakkar som kjøpte en forundringspose med flere klokker. Han hold
på og få hjerteflimmer når han fant ut at en Rålexx i posen var selvtrekkende.
Den er ekte, den er ekte! Men han landa fort på jorden igjen;)

så en spesiell klokke på jobben i dag. Det var en mekanisk klokke, så ikke noe merke i farten, men var bilde av et sånn radioaktiv symbol på klokken. Ble ikke mindre nysgjerrig da det kom en til av samme sort. De som bar de kom i uniformer med 3 stjerner og var tydeligvis et eller annet viktig fra utlandet.

Noen som vet hva slags merke det var?

Jeg tenker med en gang Blancpain Fifty fathoms no radiation
bl_ba_2g.GIF

Det ville vel være temmelig rart med 2 stk. Blancpain Fifty Fathoms "Tribute to no Radioation" klokker på en gang også. Tidligere Blancpain Fifty Fathoms med "No Radioation"-symbolet er for øvrig en utstrakt kopiert klokke. Både rene fakes, og "tribute"-ur fra mindre produsenter.

Kan for eksempel tenkes at det var to klokker fra Zixen, som har mange ur med det samme symbolet på skiva.

me-new-1-b.gif

Men hvis klokke og pengegudene samarbeider og er i godlynne, så håper jeg det skal bli mulig å spotte en "No radiatoin tribute" fra Blancpain i Norge om ikke så alt for lenge.

så en spesiell klokke på jobben i dag. Det var en mekanisk klokke, så ikke noe merke i farten, men var bilde av et sånn radioaktiv symbol på klokken. Ble ikke mindre nysgjerrig da det kom en til av samme sort. De som bar de kom i uniformer med 3 stjerner og var tydeligvis et eller annet viktig fra utlandet.

Noen som vet hva slags merke det var?

Jeg kan jo gjette på 50 fathoms som så mange andre + at de var fra Polen:
http://www.ninanet.net/watches/others15/Mediums/mbpff.html