Klokkespotting

På flyet fra Malaga i går: PP 5980, 16610 og 16710 Pepsi his&hers på et par, samt Datejust tuxedo dial

@Golfballen, Om jeg ikke tar helt feil er det Fredrik Ringe med selskap av en av våre ansatte og sikkert mange flere som jeg ikke kjenner til :) Fredrik er forøvrig en klokke "elsker" han også(Uten at jeg kjenner han personlig!) ;)

Ser jo at dette er tusen år siden, MEN det er en Perpertual Date med sort skive og Diamanter dere skimter. Det er min forlovede sin ;)

Ellers så har ikke jeg bidratt med så mye annet enn fruen på denne filmen. Magne som er ansvarlig for greiene er en god venn av meg :)

Redigert av en moderator:
Tim Howard med Panerai etter 3:40 i NBCs Premier League Promo. (men se hele)

[video=youtube;iRqypM7jb5Y]https://www.youtube.com/watch?v=iRqypM7jb5Y[/video]

På vei hjem fra jobben her om dagen satte det seg en kar tverrs ovenfor meg på T-banen. Han hadde en Nautilus 5711

Så har jeg sett noen Omega. En PO og 2 Seamaster Pro

Spottet en vintage sub med fantastisk plexi under forelesning i dag. Kommenterte klokken og det viste seg å være en Tudor Sub han hadde fått av faren sin. Ikke en smule klokke interessert og ikke litt interessert i å vise meg den.

Spottet en Jorg Hysek på et Porsche treff på Biri nå på onsdag. utrolig kul klokke og morsomt med noe annerledes. Tok ikke mot til meg med å spørre om å få sett nærmere på den. De har nemlig gjort en greie av at jeg er WIS, så ville ikke helle bensin på bålet:p

På møte jobb for en time siden...

Breitling Colt m/diamanter på kvinnelig jurist og IWC Mark XVI på møteleder :)