Klokkespotting

Dj på en eller annen dame i 4 stjernes middag. De er kommet så ned i kjendisposen nå at jeg ikke aner hvem det er. Fin klokke da. 4SM er jo rene spottebonanza:)
 
Dj på en eller annen dame i 4 stjernes middag. De er kommet så ned i kjendisposen nå at jeg ikke aner hvem det er. Fin klokke da. 4SM er jo rene spottebonanza:)

Måtte over på TVNorge for å se hvem du siktet til.
Ulrikke Døvigen er det vel med DJen.
Ingar Helge Gimle håper jeg for din del at du vet hvem er...
Men enig i at det er mye ymse "kjendiser" med om dagen.

Så forøvrig en Omega PO 8500 på kunde i går.
 
Måtte over på TVNorge for å se hvem du siktet til.
Ulrikke Døvigen er det vel med DJen.
Ingar Helge Gimle håper jeg for din del at du vet hvem er...
Men enig i at det er mye ymse "kjendiser" med om dagen.

Så forøvrig en Omega PO 8500 på kunde i går.

Jepp, hun var det, pen klokke! Jepp Gimle'n kjenner jeg vettu;) Var vel den eneste der jeg kjente til, selv om jeg har hørt navnet på hun Ulrikke før.. Skuespiller?? Han i hvitt og hun andre dama, ingen anelse.
 
Redigert:
Spotta en slik i går. Dritlekker.

sInXs.jpg
 
En solrik dag på Skøyen har medført flere spottinger. Forøvrig et område med mye fine klokker rundt om på håndledd.
Blant annet en IWC Big Pilot på en herremann i en kledelig blå dress og en Hublot (muilg det var Big Bang med stålkasse)
 
Litt annerledes spotting: King Midas nye album, Rosso, har en fin Revue Sport på baksiden av vinylen og på cd-coveret dekker den hele baksiden. Hadde likt å vite historien bak. Bra album forøvrig.

 
Lekker vintage Rolex

På 80tallsfest i kveld. Og tror du ikke værten stiller opp med en liten lekkerbisken på håndleddet? Beklager hvis bildet blir opp/ ned men dere ser nok hva det er.
 
Kjent norsk skuespiller med Rolex Daytona på bond nato nå nettopp. Beklager dårlig bilde...