Klokkespotting

Hvis ikke du ser forskjell på en Lervik eller Bjerke-kjøpt Rolex eller kan datere den til en eksakt måned er på tide å poste 500 innlegg til ASAP! Neida:) Et møte er ikke er forbipassering, støtte tilfeldigvis på en gammel kjenning som også er en meget hyggelig medforumist.

Regnet med det, var bare artig formulert :)

Møtte en mann i sin beste alder med kule solbriller og en nydelig pikeklokke (Daytona med hvit skive, så ut som den var tatt ut fra Bjerke januar i år) utenfor barnehagen i dag.

Jøsses. I ført mine Persol og min pikeklokke møte jeg en hyggelig fyr med smurf på armen. Og OP-merke på bilen.

Jøsses. I ført mine Persol og min pikeklokke møte jeg en hyggelig fyr med smurf på armen. Og OP-merke på bilen.

Pikeklokke og barneklokke:) Kanskje vi skal manne oss litt opp å kjøpe SD4C til høsten...

PS: Persolene satt som et skudd!

Rolex Sea-Dweller 1665 spottet på mud ingeniør ombord. Han hadde vunnet den i pokerspill med noen irske dykkere for 30 år siden.

Redigert av en moderator:
2F735CE8-7AB1-47F8-A4A9-E4C2B3AFA73D-523-0000011DA5578FD6_zpsf8ad0a0e.jpg

Olivia igår. Ap roo, senere submariner:)

Flisespikkeri @Mathfjeld, men er du sikker på at det ikke var en 114060? Spotta den sist jeg var innom også, men jeg kan selvfølgelig ha blingsa, for det var mer en klokka som tiltrakk oppmerksomheten mener jeg og huske...

Redigert av en moderator:
Mulig det var en 114060, men synes den så mindre ut. Får spørre neste gang :)