Klokkespotting

Paul Walker med JLC Deepsea Chrono i fast and the furious 6. Mannen hadde god klokkesmak.
 
Strøken PO XL spottet på Elkjøp i Moss. Flott ur! Ble en liten klokkeprat og:) Vil tro vedkommende vanker her inne;)
 
Ansatt (ung mann) på Spaceworld Megastore i Oslo hadde en skikkelig nydelig stål-DJ på brun skinnrem.
 
Dere med bedre øyne og i hvert skarpere bilde/stream: Hvilken klokke spiller Wawrinka med?

Det er vel en AP, og ut i fra en veldig uskarp stream tipper jeg gul eller oransje carbon diver.
 
Johan Golden - klokke?

Heisann folkens,

Ser på Klippkompaniet på TV2 og funderer på hva slags klokke Johan Golden bruker. Noen som vet, og evt. har sett det under sending?

Prøvde å finne bilder, men ikke så lett. Beste er dette, og det sier jo ikke stort: http://www.verdalingen.no/nyheter/article8944709.ece . Men det er en chronograph ihvertfall.

Forslag?
 
Så lenge Johan Golden insisterer på å bruke samme skredder som Kim jung Il håper jeg for hans del at dressbudgettet går til en bra klokke ihvertfall selv om jeg ikke ser hvilken:)
 
Det ligger vel et lydklipp her inne et sted (fra Youtube) der nevnte Golden og en viss Antonsen tar for seg dette forumet og et medlems behov for en svært nøyaktig tidsvisning.

Link gjerne dette :). Synes ikke Golden er morsom, men stor fan av Antonsen :)
 
Reverso på Martin Scorsese
ScreenShot2014-01-29at120616_zps96f75e2d.png