Spottet denne på armen til Tom Cruise i filmen "Klodens kamp". En vintage Omega De Ville Chrono? Eller er jeg helt på bærtur?
![]()
Det ser ut som det
Spottet denne på armen til Tom Cruise i filmen "Klodens kamp". En vintage Omega De Ville Chrono? Eller er jeg helt på bærtur?
![]()
Vi lanserte en ny reklamefilm for vårt produkt i dag, ble positivt overrasket da jeg spottet en Rolex DJ? på damen i filmen!
[video=youtube;d7M_FY9VBOA]https://www.youtube.com/watch?v=d7M_FY9VBOA[/video]
DJ2 116300 med hvit skive virker det som?!
@Golfballen, Om jeg ikke tar helt feil er det Fredrik Ringe med selskap av en av våre ansatte og sikkert mange flere som jeg ikke kjenner tilKul film @Salvesen, vet du hvem som har laget den?
Haha. Strålende!I pausen av en forelesning jeg holdt på BI i dag, fikk jeg et faglig spørsmål om Swatch Groups nektelse av å levere urverk til konkurrentene. Underveis i praten, og av hans flakkende blikk på håndleddet mitt, skjønte jeg fort at studenten var klokkeinteressert, noe jeg også gav klart uttrykk for selv, hvorpå han raskt spurte om jeg henger på Tidssonen. Det endte med en hyggelig klokkeprat, inkludert spotting av hans Sub og min Ingenieur Black Ceramic. Sees på neste forelesning, @Klokkesamler![]()