Klokkespotting

cV0aQzp.jpg

Year of the Aquatimer på Systembolaget - titan(?) og 21 års Rom. Go Stockholm
 
Jeg er tydeligvis inne i en Panerai stim, fordi idag så jeg en med flott lys skinnreim på hovmesteren på Mogul India restaurant i Stavanger. Dette må sies å også være den beste indske jeg har vært på og man blir virkelig lurt av hvordan lokalet ser ut fra utsiden.
 
Klokkespotting MED bilde

Hva med å lage en ny post med tittel
KLOKKESPOTTING MED BILDE ?
De aller fleste som er klokkeinterresserte lar spottern ta bilde av uret hvis man spør, det kan også lede til en hyggelig samtale, det kan samtidig også være ekstra spennende å 'snikfotografere'.
Kvaliteten på bildet bør være underordnet, er spottern så nære at han kan beskrive urets merke og modell burde det være nærme nok for et bilde spør du meg.
Og så blir spottingen tusen ganger mere verdt for de man deler den med ( oss andre på forumet )

Sier det igjen : no picture - did not happen.
 
På flyet fra Esbjerg til Stavanger spottet jeg en Omega PO Chrono på passasjeren på andre siden av midtgangen, og en SeaDweller på han som satt ved siden av meg.
På flyet videre til Bergen spottet jeg en kar med en Omega Seamaster Electric Blue, litt usikker på om det var titan eller ikke
 
Fiat 500-sjåfør med Milgauss på Ring 3 ved Nydalen på vei østover kl 0800 i dag morges, pen klokke i liten bil.
 
Hva med å lage en ny post med tittel
KLOKKESPOTTING MED BILDE ?
De aller fleste som er klokkeinterresserte lar spottern ta bilde av uret hvis man spør, det kan også lede til en hyggelig samtale, det kan samtidig også være ekstra spennende å 'snikfotografere'.
Kvaliteten på bildet bør være underordnet, er spottern så nære at han kan beskrive urets merke og modell burde det være nærme nok for et bilde spør du meg.
Og så blir spottingen tusen ganger mere verdt for de man deler den med ( oss andre på forumet )

Sier det igjen : no picture - did not happen.

Bare å lage tråd det @Timewarp ;)
 
Redigert av en moderator:
GMT-Master på barnelege, Levanger sykehus. Lugholes, safir og en nydelig faded "coke" bezel.

Levanger er verdens navle! Spesielt Høgberget.

Spottet en omega seamaster electric blue på jur.fak. i Bergen. Og en nydelig aqua terra på ansatt hos (protid) Gjertsen:cool:
 
Ser ut som Else Kåss Furuseth bruker en datejust med blå skive på jubileelenke ;) jamfør Senkveld
 
Redigert:
Spottet en flott Omega Seamaster Ceramic med blå skive på en venn av pappa akkurat nå:) Viser seg at han samler på Omega, og har sju andre ur! Tipset han selvfølgelig om TS:)
 
Speedy pro på Simon Pegg i How to Lose Friends and Alienate People. Han namedropper den tilogmed.

HowToLoose-Speedmaster2.jpg