Klokkespotting

Timex

Besøkte Kennedy Space Center i går. Så en film om romstasjonen. Em av astronautene hadde Timex Datalink 2.

norsk av beste klasse. Jeg hadde maken før...
:cool:

Spottet en Kermit, helgull Day Date, Tag Heuer Carrera two tone og en 16610. Alle sammen i Scabal sin herrebutikk i Bergen sentrum. :cool:

Etter to dager med vandring i new yorks gater kan jeg melde om spotorama uten like.. Mulig fordi de er lette å legge merke til, men mye panerai her :cool:

Kongen med sin tidligere omtalte GMT-Master. For en fantastisk patina på bezelen, kvalifiserer vell til beskrivelsen ”ghost-bezel” :D

66916c74e6055435bf80b95ae0910d41.jpg

Spottet en del fine klokker i Tønsberg de siste dagene, men må si det toppet seg med en Rolex 1680 fra 1982 på en av mennene i båten som lå utenpå oss i Tønsberg i natt. Fikk en kjempehyggelig klokkeprat og en liten leksjon om Panerai også:cool:

Spotta en flott Daytona i dag. Hvit skive, helsorte subdials, (ikke bare ringen), daytona skrevet i rødt og sort bezel.
Kanskje en 6263, har foreløpig litt lite erfaring, men uten tvil en überfet klokke. Velkledd eldre herremann i splitt ny ML:)

Spottet en Breitling Emergency titan på bunnpris Sagene i går ca kl 15:00 og en Seamaster 2531.80 samt Breitling Chronomat på Frysja i dag kl 14:30.

Blant alle fete båter og Rolexer i St Tropez spottet jeg plutselig en Panerai - på en Norsk kar, herlig.

Besøkte Frihetsgudinnen i dag. Oppe på platået var det med noen få meters mellomrom to Datejust'er. En stål med romertall og presidentlenke, og en dual-tone. Også den var med romertall. I trappen var en Panerai...

:cool: