Klokkespotting

372x540.jpg


Sylvie van der Vaart heier frem sin ektemann til VM-sølv i går. Jaggu har hun ikke fått en gull Daytona i julegave også :p

Ja er det ikke det jeg sier....Daytona er bling...blingere får det ikke blitt.
 
Nokre amerikanarar frå eit oljeselskap har seminar på hotellet eg jobbar på. Har spotta Seamasters , fleire Subs (1 ND og ein 16610), samt ein Sea Dweller. Fyren med SD'en hadde eg ein hyggjeleg klokkeprat med:smile:
 
Var innom serien N.C.I.S i går hvor jeg spottet en Seamaster PO orasje på armen til agenten Tony.
Han var i full gang med et gjenopplivningsforsøk derav også fine close-ups av uret.... :eek:
Tror ikke det var den store versjonen:confused:
 
Så sci-fi filmen "Event Horizon" (1997) i går. Vi er i året 2047 og Romskipet Event Horizon har forsvunnet i deep space. I begynnelsen av filmen får vi et internshot av skipet hvor masse junk flyter rundt i vektløs tilstand. Blant annet kommer det en Speedy flytende mot kamera. Godt å se at den gamle traveren fortsatt gjør nytten også i framtiden :)
 
Så sci-fi filmen "Event Horizon" (1997) i går. Vi er i året 2047 og Romskipet Event Horizon har forsvunnet i deep space. I begynnelsen av filmen får vi et internshot av skipet hvor masse junk flyter rundt i vektløs tilstand. Blant annet kommer det en Speedy flytende mot kamera. Godt å se at den gamle traveren fortsatt gjør nytten også i framtiden :)

En av mine absolutte favoritter!
Sinnsyk film!
 
Så sci-fi filmen "Event Horizon" (1997) i går. Vi er i året 2047 og Romskipet Event Horizon har forsvunnet i deep space. I begynnelsen av filmen får vi et internshot av skipet hvor masse junk flyter rundt i vektløs tilstand. Blant annet kommer det en Speedy flytende mot kamera. Godt å se at den gamle traveren fortsatt gjør nytten også i framtiden :)

En utrolig bra film som jeg har sett flere ganger. Har dog ikke lagt merke til speedyen. Må nok se denne igjen snart :smile:
 
Er det en datejust i helgull Mr. Hellboy (Ron Pearlman) har på hånda i tv-serien "Sons of Anarchy"?

soa_opies-not-the-rat_5602-500x333.jpg


Meget bra serie BTW.... Anbefales.
 
Du ser på SOA du også ja? Lå våken til 3 i natt og 5 i forgårs.. Er helt oppslukt av den serien :)
 
En veldig hyggelig ung kvinnelig kollega har hver dag båret en Lady Yachtmaster i stål/gull med hvit skive på armen. Vi har snakket litt rundt det, og uret har vært med på alt fra fallskjermhopping til slalomkjøring. I dag i lunsjen så jeg et annet ur som jeg kjente igjen. Og ja; det var hennes bestefars gamle Omega Constellation i helgull med lenke, ganske lik den nedenfor (med børstet finish på kasse og lenke). Utrolig fet og tung sak! At hun er 23 år og ser godt ut hjelper selvsagt på helhetsinntrykket!

url
 
Du ser på SOA du også ja? Lå våken til 3 i natt og 5 i forgårs.. Er helt oppslukt av den serien :)

SOA er en konge-serie! Ingenting er som å ta et maraton heller. Vanskelig å skru av slike serier.
Ifølge IMDb så er det laget 3 sesonger :mrgreen:

Tenkte også på en helgull DJ, men fikk ikke skikkelig look på klokka.
 
SOA er en konge-serie! Ingenting er som å ta et maraton heller. Vanskelig å skru av slike serier.
Ifølge IMDb så er det laget 3 sesonger :mrgreen:

Tenkte også på en helgull DJ, men fikk ikke skikkelig look på klokka.

SOA er sjef! Uten tvil!

Det eneste jeg har sett i ses. 1 er at klokka passer størrelsesmessig til å være DJ, samt at den har cyclopsen....
 
En veldig hyggelig ung kvinnelig kollega har hver dag båret en Lady Yachtmaster i stål/gull med hvit skive på armen. Vi har snakket litt rundt det, og uret har vært med på alt fra fallskjermhopping til slalomkjøring. I dag i lunsjen så jeg et annet ur som jeg kjente igjen. Og ja; det var hennes bestefars gamle Omega Constellation i helgull med lenke, ganske lik den nedenfor (med børstet finish på kasse og lenke). Utrolig fet og tung sak! At hun er 23 år og ser godt ut hjelper selvsagt på helhetsinntrykket!

Du får ta et bilde på mandag da, klokken behøver ikke å være i fokus. Høres hyggelig ut med unge jenter som liker litt kvalitet.
 
Dama som spottet denne faktisk. Spencer Pratt fra "The Hills" har tydligvis fått litt for mange kronasjer fra far.
parameter


AP ROO og hellgull Rolex??