Klokkespotting

Men spørsmålet er...hva var klokka?? :)

UTEN å jukse ;)

Hehe, det fikk jeg ikke med meg:p Som jayeff sier, hvem bryr seg. Av de gangene jeg daglig ser på min egen klokke er bare 5% for å få med seg hva klokka faktisk er.

Men den var jo ca. 00.20:D
rolex_goldfinger_film.JPG
 
Var en tur i banken forrige dagen, og foran meg i køen sto det ei jente/dame +/- 30, med en gull og stål Daytona. Tenkte fake med det første, men dama var veldig moteriktig, vesken var sikkert av et eller annet fashion merke, ut av vesken kom en litt stor lommebok variant i luis vuitton, og ut av den igjen godt over 100`som skulle settes inn på konto. Må innrømme at jeg gjorde litt store øyne, ei ung, pen jente med så mye cash i veska.
 
Bytte av fastlege

Legen min gikk av med pensjon denne måneden. Har lurt litt på hvem jeg nå skal gå til. I en butikk i mitt nærmiljø på fredag spottet jeg en speedmaster på en fyr jeg vet er lege. Han vet det ikke selv enda, men han er selvfølgelig min nye fastlege.
 
Gull rubber clad på en i taxikøen forran meg isted. Og ikke for å snakke om at så å si alle i dette landet trasker rundt med en eller annen form for Rolex i helgull eller TT
 
Var en tur i banken forrige dagen, og foran meg i køen sto det ei jente/dame +/- 30, med en gull og stål Daytona. Tenkte fake med det første, men dama var veldig moteriktig, vesken var sikkert av et eller annet fashion merke, ut av vesken kom en litt stor lommebok variant i luis vuitton, og ut av den igjen godt over 100`som skulle settes inn på konto. Må innrømme at jeg gjorde litt store øyne, ei ung, pen jente med så mye cash i veska.

Da passer det perfekt å låne gubbens eller pappas TT Daytona ;)

Eller var hun sammen med en fra A eller B gjengen ;)

Regards :)
AW
 
Var en tur i banken forrige dagen, og foran meg i køen sto det ei jente/dame +/- 30, med en gull og stål Daytona. Tenkte fake med det første, men dama var veldig moteriktig, vesken var sikkert av et eller annet fashion merke, ut av vesken kom en litt stor lommebok variant i luis vuitton, og ut av den igjen godt over 100`som skulle settes inn på konto. Må innrømme at jeg gjorde litt store øyne, ei ung, pen jente med så mye cash i veska.


H**ker..?
 
Er det en BI student her som vil vedkjenne seg den nye suben på 12 trikken ca. 17.10-17.20 i dag?
Kunne ikke la være å titte en del og jeg tror vedkommende tittet på min PAM 233 også ;)

Fikk ihvertfall et høflig nikk når jeg skulle gå av:D
 
Middag med en vennine og hennes foreldre ikveld. Følte meg rimelig "underdressed" der jeg satt med min breitling SO Steelfish... Far satt med helgull yacht master, mor og datter med hver sin TT datejust. Viste seg at faren hadde flere klokker enn han klarte å telle på 4 hender og at yacht masteren var favoritten etter comex suben sin :)
Alt i alt en veldig hyggelig kveld!
 
Middag med en vennine og hennes foreldre ikveld. Følte meg rimelig "underdressed" der jeg satt med min breitling SO Steelfish... Far satt med helgull yacht master, mor og datter med hver sin TT datejust. Viste seg at faren hadde flere klokker enn han klarte å telle på 4 hender og at yacht masteren var favoritten etter comex suben sin :)
Alt i alt en veldig hyggelig kveld!

Håper du umiddelbart gikk på kne og ba om venninna og halve klokkeboksen?! :eek:
 
Neida. Det var en gammel vennine fra ungdomsskolen som jeg ikke hadde sett på noen år. Er forresten veldig mye annet spennende å se på håndledd her i singapore. Så en JLC navy seals diver alarm idag på en kvinne og noe som så ut som en helgull hublot på en sjåfør bak rattet på en ferrari idag. Mange kule biler i nabolaget her. Skal få tatt noen bilder i løpet av uken