Klokkespotting

En Spotify-spotting. Vet ikke hva det er annet enn at det er over-the-top bling. Men Slick Rick har lov spør du meg…

null_zpsbcc98846.png

Bryllupp igår og hadde høye forventinger til spottin da brudeparet omgås i et godt miljø men spottet ikke noe crazy
Breitling på gummi, Tag Aquaracer m. hvit skive, Tissot på lenke, tror en tilsvarende post fra Kjoleforum.no ville vært heldigere, mye flott på pikene. Noterte også at det blandt svenske menn var 30/70 med bow tie/slips men norske menn kjørde på med 20/80 bunad/slips.

Kan jeg spå en kommende trend for 2013-14?

Bow-tie var jo skikkelig keegt i fjor, så det kryper vel opp i aldersgruppen over i år kanskje? Bunad er tingen i bryllup, spør du meg.

Så en eldre Top Gear episode i dag hvor James May rattet en eldre, stor kassebil med en Rado i tungsten på armen. Så egentlig ikke så verst ut, mer anonym enn man skulle tro.

Hehe, kult. Første gang jeg har spottet noen som svarer her:)
Det var i forbindelse med tv-innspilling;)

Ha fin helgedag i morgen.

Ps! Velkommen!

Redigert:
Helson Bronse på en kar ved nabobordet på Åpent Bakeri i Parkveien søndag lunch.
Det var en Bergenser.:)

Watch in space

Så denne videoen på VG, sjekk ut klokka til astronauten. På tide å ta av et ledd eller to? Skulle tro at denne kom i vegen rett som det :rolleyes:

Noen som ser hvilken klokke det er?

VGTV