Klokkespotting

Jeg har spottet en del kule vintage Rolex opp igjennom de siste årene. Redsubs, div. explorer osv osv. MEN, i dag kom et (foreløpig?) høydepunkt...

2013-03-08112713_zps579b1e44.jpg

Prøve den på fikk jeg og som dere ser. Fjæren i bezelen var gåen, plexi'en slitt som dere ser og den hadde fått ny lås. Men det var noe magisk med den :cool:

ikke klokke, men Paneraiklistremerke i bakruten på en Volvo på Egertorget som ventet på grønt lys tidligere idag, hvem her? :D

Redigert:
Robberclad i rose? Ikke kjøpt med ærlige hvite norske penger hvertfall. Trist at sånne kjeltringer søpler til merket.

Vært på HVøvelse. Seamaster Quartz og Aquaracer Quartz er visstnok tingen for oppegående "vanlige" mennesker. Sett en drøss av dem. Ellers så jeg en Professional Aerospace på skinn med Champagneskive. Det var meget pent må jeg si.

Jeg har spottet en del kule vintage Rolex opp igjennom de siste årene. Redsubs, div. explorer osv osv. MEN, i dag kom et (foreløpig?) høydepunkt...

2013-03-08112713_zps579b1e44.jpg

Prøve den på fikk jeg og som dere ser. Fjæren i bezelen var gåen, plexi'en slitt som dere ser og den hadde fått ny lås. Men det var noe magisk med den :cool:

Tror ikke det er noen fjær på bezel. Vintage sub er bifil, dvs roterer begge veier!

Bezelen gikk begge veier uten motstand og uten noe "klikkelyder". Trengte heller ikke trykke den inn