Klokkespotting

Noen som ser hvilken klokke Tore Sagen har? ;)

18_NYH_SAGEN_5323277a.jpg
 
Nydelig svart Omega Aqua Terra på kollega i dag, med påfølgende hyggelig klokkeprat... Første ATen jeg har sett "live", og den var større enn jeg hadde trodd... Rett på ønskelista, altså!
 
Gammel spotting og har sikkert vært oppe før, men kom av en eller annen grunn til å tenke på denne her jeg sitter å deskdiver:

[video=youtube;4rbuJdUF9PI]http://www.youtube.com/watch?v=4rbuJdUF9PI[/video]
 
The wolf of wallstreet er jo den eneste lange spottefilmen...
Ellers breitling, datejust og glashutte pilot idag. Sistnevnte på hyggelig medasylant
 
One click lead to another.
Lebron James med hva som se ut til å være en AP Royal Oak jumbo eller ikke
vn5ZvyK.jpg
 
Redigert:
Spotte bonanza av en annen verden i Roma denne uken. Hele familier med hver sin Rolex, en haug meget smakfulle Pateker og av alle ting en F.P Journe i det fri. Fikk ikke knipset bilder av noe spesielt da jeg enda ikke har perfeksjonert snikfotograferingen :)
 
Ser ut som en stål Big Bang uten at Hublot er det merket jeg kan mest om.

Jepp, tror du har helt rett. Denne ser virkelig råkul ut på armen altså, hadde ikke hatt noe imot å hatt en Hublot BB i samlingen etterhvert... :D

Fikk du med deg hva Bjørndalen hadde på armen? Det var noe på natorem, kunne nesten minne om en Seiko monster med sort skive? :)
 
Kom dessverre litt for sent inn i sendingen så rakk bare å se at han gikk med klokke.