Klokkespotting

Sitter å ser på "Rikingen" på VGTV. Bedre eksempel på begrepet nyrik skal du lete lenge etter.

On topic: Noen som klarer å se hvilken klokke dette er?

4574770862_dddd19b4fc_o.png
 
jeg lurte på det samme og kom til den konklusjon at det måtte være en Louis Vuitton klokke, ettersom vi ser av bildet og hva fyren selv sier: Æ går bare med Louis Vuitton, fra topp til tå!

Makan til harry type skal man lete lenge etter btw :)
 
Chanel J12 H1707.

Chanel J12 cal. 3125 (AP cal. 3120) hadde i det minste vært litt mer festlig, men det er kanskje litt for mye å forvente...
 
Chanel J12 H1707.

Chanel J12 cal. 3125 (AP cal. 3120) hadde i det minste vært litt mer festlig, men det er kanskje litt for mye å forvente...

Noen her som heller hadde brukt £15.000 på en annen klokke enn denne?
Chanel-H1707.jpg



Og ikke nok med det..gubben har brukt £15.000 på en slik også...(iflg.det jeg så i et tidligere klipp)
Chanel-H1706.jpg
 
Noen herfra på gravskiftflyet til Trondheim i morges?

GMT II two tone gull/stål spottet.
 
Entourage er en serie som inneholder mye fint. AP i gull her for et par episoder siden..nice!

Samme kar (Ari) fikk nettopp hint om å skifte klokke så ikke lunsjdaten skulle få mindreverdighetskompleks.. Han gir fra seg kortet og sier "run down and get me stainless Rolex" ..haha, elsker det!
 
Entourage er en serie som inneholder mye fint. AP i gull her for et par episoder siden..nice!

Samme kar (Ari) fikk nettopp hint om å skifte klokke så ikke lunsjdaten skulle få mindreverdighetskompleks.. Han gir fra seg kortet og sier "run down and get me stainless Rolex" ..haha, elsker det!

Velkommen etter, adio (se side 20) ;)

Er offshore for tiden, og spottet en Breitling Chronomat two-tone med blå skive på borelederen. Ellers går det i TAG, G-shocker og puls-klokker...
 
Noen som har sett forsida på stavanger Aftenblad i dag? Fylkesordfører Tom Tvedt har en stor diver med svart gummirem på armen, men hvilken? Noen som klarer den?

1232612760000_No_name_2376595298x1000r.jpg


Bildet på forsida er MYE bedre, men det er samme klokka. Spesielle lugs.

Kan det være noe sånt?

223-13089m.jpg
 
Noen som har sett forsida på stavanger Aftenblad i dag? Fylkesordfører Tom Tvedt har en stor diver med svart gummirem på armen, men hvilken? Noen som klarer den?

Bildet på forsida er MYE bedre, men det er samme klokka. Spesielle lugs.

Kan det være noe sånt?

Har studert forsiden, men kommer ikke frem til hva det kan være.
Ser ikke ut som en diver. En eller annen chronograph med subdials i 12 og 6 posisjon.
Kan det være en Bulgari av et eller annet slag? :confused:
 
Spottet de siste dagene

Fredag: Krille på flyet til Bodø
Lørdag: En mann som kom til mål i et grisete sykkelritt med en Submariner i delgull. Risky saker :)
 
Har studert forsiden, men kommer ikke frem til hva det kan være.
Ser ikke ut som en diver. En eller annen chronograph med subdials i 12 og 6 posisjon.
Kan det være en Bulgari av et eller annet slag? :confused:

Bulgariklokkene har også temmelig spesielle lugs, men de er delt i tre (stål - reim - stål), lugsene her ser mer ut som dem jeg forbinder med for eksempel Bovet. (uten at jeg tror det er det han har på armen, altså)

Spottet forresten en orange Planet Ocean XL - Chronograph på håndleddet til min kvinnelige svenske frisør. Var den ekte? Nei. Bør jeg bytte frisør? ...:confused:
 
IW371480

Var i et selskap i dag, ikke så mye å melde om, men en av de andre hadde denne på armen.
IWC Portuguese Chronograph in 18 ct. rose gold
Et virkelig smykke.