Klokkespotting

1 Helsfyr? Jeg sitter hvertfall på den med min Seamaster. Spottet en annen Seamaster og en Breitling her også.

Spottet det jeg tror er en PAM 270 på pappaen til en butikksjef på Ica. Utrolig flott klokke!

Historien bak paneraien til Jan-Erik Fjell i nyeste Motor og bilde med den synlig :). Viser seg at han hadde veddet en Panerai med juritzen om at manuset skulle leveres på lille julaften. Juritzen tapte veddemålet og det ble Pam på mr Fjell selv om han etter sigende sa at juritzen ikke trengte å kjøpe den.

Artig historie bak en klokke som også har vært spottet her inne før.

1 Helsfyr? Jeg sitter hvertfall på den med min.

Nei, var 5 Vestli. Var på vei til Hasle og tennisturnering; her har det vært. Rolex Daytona, Exp 1 og 2, 2x sub, DJ II , Cartier damemodell, Breitling Navitimer, JLC dressur og mye annet snacks:eek: Etterhvert gadd jeg ikke spotte mer...

Spottet Rolex Submariner, Omega Seamaster PO chrono, og en Tag Heuer av et eller annet slag, samt en PAM av ukjent modell mens jeg var på seminar for akuttpsykiatri i Oslo.

Rolex Sub-Date 116610LV på Timbuktu i Stavanger. Kongeklokke, men en shitplass. Gi meg en skitten mørk bar med godt øl- og whisky utvalg. God musikk (rock) skader heller ikke. Vondt i hodet av data a.k.a. Dunk-dunk musikk! Er jeg blitt gammel mon tro?