Klokkespotting

Breitling(?) på sjefsøkonom i Norsk familieøkonomi i Dagbladet artikkel
978x.jpg
 
Ingen spotting som sådan, men hørte nettopp Michael Buble med Santa buddy, hvor han synger "Santa buddy, slip a Rolex under the tree, for me"

Tydelig hva den karen ønsker seg til jul der altså:)
 
Jeg mener jeg så en IWC portofino i rosegull på mannen bak kassen når jeg var innom Huset Høyer på strømmen storsenter tidligere i kveld. Er ikke 100% sikker. Men den så ihvertfall veldig pen ut.
 
Juleferie! :cool:
Jeg satt og så på en musikk-dvd med min gamle guitar helt Steve Hackett. Det var mye nyyyyydelig guitar spilling og gamle minner som strømmet på! (Som i min ungdom da min far kom inn og sa; "Du kan ikke slippe ut den katten snart?)

Vel, tilbake til denne DVD'en; Hvordan klokke har Steve Hacket på seg? DVD'en er tatt opp i 2010.

Hackett.jpg


:cool:
 
På vei til jobb i dag spottet jeg en mann som tok WS utenfor Lille Vinkel sko på Major, det må jo være noen herfra! Edit, klarte ikke spotte klokken da jeg gikk forbi :)
 
AP RO Chrono og Millgauss på Pantelånerne Las Vegas.

Lite spenstige "ekte" spottinger i det siste. Så en Panerai i keramikk på en ung dame i kantina på jobb, men det er vel det siden jeg var i England i November.
 
Daytona TT på kunde i går tror jeg det var.
Ellers 2 kunder med Planet Ocean, en med Kermit og en Panerai jeg ikke klarte å identifisere de siste par ukene.

Edit:
I skrivende øyeblikk sitter jeg og henter meg inn på Breaking Bad, og Walter får en nydelig Tag Heuer Monaco i bursdagsgave av Jesse. (S05E04 "Fifty One")

breaking-bad-tag-heuer.jpg
 
Redigert:
Har tidligere spottet GMT "Coke" og i dag en IWC ing., på ulike ansatte på det utmerkede Vinmonopol på Ullevåll stadion.
 
I går spottet jeg en hvit 5711 på Four Seasons i Oslo, så også en hublot fusion/big bang skeleton av noe slag.
Kom nettopp hjem fra Schillers tapas og så mor og datter på nabobordet med hver sin Exp 2. Kult! :cool: