Klokkespotting

Bruvik spotting!

Var i Haugesund i høst, møtte en kar som jeg mente og kjenne.

Nikket og sa hei, fikk akkurat samme undrende hils tilbake: "hvem pokker var det".

I går gikk det opp at jeg så Varg Veum og han hadde garantert en Bruvik på seg.

:D
 
Redigert:
Holdt på å si til en kar på by'n, "wow, kul AP Royal Oak du har", helt til jeg spottet at den var fake. Holdt forøvrig på å si "wow, kul fake AP du har", men holdt meg for god til det. Det kunne muligens blitt stygt mtp personen den satt på. :D
 
Har sett han japsen på cafe racer med en sub. Samme som ham nye garasjesjefen på Inside noe og custom har. Det er tøft! mye hairlines der ja. ++
 
Holdt på å si til en kar på by'n, "wow, kul AP Royal Oak du har", helt til jeg spottet at den var fake. Holdt forøvrig på å si "wow, kul fake AP du har", men holdt meg for god til det. Det kunne muligens blitt stygt mtp personen den satt på. :D

Bare av nysgjerrighet; hva avslørte den som falsk?
 
Var innom butikken Skabo på Paleet i Oslo, og der var det to selgere hvor av den ene hadde en Pepsi Rolex GMT og den andre hadde en Panerai med flere komplikasjoner. Muligens en PAM 233. Jeg kommenterte at jeg så de var klokkeinteresserte, noe de bekreftet, og det kunne sikkert blitt en fin klokkeprat om ikke det var for at jeg hadde dårlig tid og måtte farte videre.
 
Var innom butikken Skabo på Paleet i Oslo, og der var det to selgere hvor av den ene hadde en Pepsi Rolex GMT og den andre hadde en Panerai med flere komplikasjoner. Muligens en PAM 233. Jeg kommenterte at jeg så de var klokkeinteresserte, noe de bekreftet, og det kunne sikkert blitt en fin klokkeprat om ikke det var for at jeg hadde dårlig tid og måtte farte videre.

Solgte min Speedy til en selger i klæsforretning Paleet og selve handelen foregikk der, mener det var Skabo :)
 
Noen som tar denne? Ved første øyekast kan det være en Victorinox logo kl. 12?

978x.jpg
 
Spottet en G-Shock på en viss sjef for landets største oljeselskap, på flyet fra Stavanger. Skuffet :s
 
I dagens arbeidssamling satt jeg ved siden av en godt brukt 1680 fra 1968 - fikk jaggu lyst på vintage sub! Skranglelenke og plexi. Nydelig!
 
Desidert drøyeste klokkespotting på lang tid

Naboen på shinkansen mellom Kyoto og Tokyo tidligere i dag. Kun bling som gjelder. Min 5513 ble totalblenda. Spurte han også om Grand Seiko, men da bare lo han.

Han hadde i tillegg til disse to en explorer 1, smurfen, kermit og en sub i rødt gull.

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Får ikke lagt ut bildene ordentlig. Ipaden vil ikke kopiere embed lenken på imageshack. Kunne noen her få endret det for meg