Klokkespotting

I dag vært en fin dag :)

En sub på vei til jobb, 5 (!!!) Datejust TT 26 mm ish og en Air King. Artig :)
 
Er ute på en rusten stålbjelke et stykke vest for oljebyen. La oss kalle den Black Pearl. Her går det mest i G-shocks og andre digitale Casio klokker, men igår spottet jeg en 2254.50. Første gang jeg har spottet denne i felten. Made my day :)

Var også en kar her ute som hadde en avslørende fake 16610 :roll:
 
Var på auksjon/garasjesalg på søndag, og spottet en eske full av klokker. Der var det tre identiske elendige datejust-fakes, en med løs sekundviser, en med knust glass, og en som så noenlunde hel ut. Gubben sa de fleste klokkene bare manglet batteri.

Det ble ikke handel :)
 
Fant siste nummer av Mann på jobb, og dette var et leserinnlegg på en av de første sidene. Mistenker for øvrig forfatteren for å være TS-er!

IMG_37381.jpg
 
Så det, jeg tror var en Glasshütte Original Panomatic Lunar på en herre i blå skjorte på trikken i Storo-krysset.
 
Spottet en Bruvik på Kiwi på Flekkerøya i formiddag.
Den var vesentlig kulere i virkeligheten enn på bilder!
 
Såg en episode av CSI: NY i gårkveld. Mac Tyler hadde en sort klokke, hvite visere, på sort Zulu PVD.
Noen idè om hva det kan være?
 
Spottet en Pam Luminor av noe slag på gummi da jeg var hos frisøren isted. Drar til Cannes i natt, jeg holder dere oppdatert på hva slags snacks jeg ser der :)
 
Spottet en Pam Luminor av noe slag på gummi da jeg var hos frisøren isted. Drar til Cannes i natt, jeg holder dere oppdatert på hva slags snacks jeg ser der :)

Jeg drømte at jeg så en type med 2 paneraier i natt. Hmmm, litt miljøskada blitt.

Du får ha en flott tur, ta masse snik bilder.
 
Breitling Colt GMT med hvit skive på en kompis denne uken, og TAG Heuer Aquaracer quartz chrono på armen til en annen, pluss Speedmaster på mesh på armen min. Hyttetur med gutta :)
 
Seamaster Professional "Bond" quartz på en ekstremt søt jente som jobbet på Meny ved Tromøybroen ved Arendal i går :D