Klokkespotting

Patek Philippe Aquanaut Jumbo på St.Hansfest i går. + en masse andre fine klokker, men må si det er vanskelig å se ordentlig uten å virke teit:p
 
Tudor (plexi) Submariner på Nato spottet i dagens D2. På armen til en av Norway Says gutta (tror jeg, leste ikke artikkelen, så bare klokken : lol:).

Klokken var også nevnt i bildeteksten med riktig navn og greier :) Men det ble hevdet at den var på "Naf-reim"? Hva skal det være for noe. Natoen var stripete, men i svart-hvitt var det ikke så lett å se mer.
 
Spottet et kvinnfolk med en Panerai Radiomir på armen på bordet ved siden av meg på en restaurant på Marina Bay Sands i Singapore for et par uker siden.
 
...., men må si det er vanskelig å se ordentlig uten å virke teit:p

Enig i det.
Jeg kopte litt lenge på en spanjol ved nabobordet i går kveld og han rev plutselig av seg klokka og lurte om jeg ville kjøpe den.

Det var en eller annen Rolex-kopi, så det ble ingen handel, men han likte Monsteren og vi ble jo litt kjent :D
 
Folket vil ha bilder?

Spottet denne på en danske på en båt på Kreta.

CIMG1233.jpg


Hadde også en herremann med PP på armen på flyet hjem i går. Rakk dessverre ikke å få tatt bilde.
 
Dagen i dag har vært en fin "spotte-dag", begynte rett uten for døren med en Omega SMP, så en Omega Speedmaster (?) TT ved Vika, så en Rolex DJ TT ved National. Turen gikk så videre til "Kongen Marina" hvor mannen i kiosken hadde en nydelig Rolex Plexi-Sub med flott patina. Har også i løpet av dagen sett 2 Breitlinger, ene på Ica Aker Brygge hvor eieren gikk med en iste i en Breitling "drikkeflaskekjøler". Mye fint i Oslo når solen skinner med andre ord.
 
Dagen i dag har vært en fin "spotte-dag", begynte rett uten for døren med en Omega SMP, så en Omega Speedmaster (?) TT ved Vika, så en Rolex DJ TT ved National. Turen gikk så videre til "Kongen Marina" hvor mannen i kiosken hadde en nydelig Rolex Plexi-Sub med flott patina. Har også i løpet av dagen sett 2 Breitlinger, ene på Ica Aker Brygge hvor eieren gikk med en iste i en Breitling "drikkeflaskekjøler". Mye fint i Oslo når solen skinner med andre ord.

Her på Sagene/Thorsov spotter jeg jaggu lite. Så riktignok en ny type Submariner i stål med sort skive på en eldre herre for oen dager siden, men det er vel også eneste.
 
Sub i gull/stål med blå skive på bensinstasjonsansatt i går kveld. Måtte se to ganger da jeg oppdaget hva han hadde på armen! Han fikk den visst i 60-årsgave.
 
Ute og kjørte RIB med passasjerer fra "The World" i dag. Men, selv ikke der klarte jeg å spotte noe som helst... :(