Det siste året har Phil spilt mye med YM i rosegull på oysterflexPhil pleier å spille med en Rolex Cellini.
Stemmer det at golferne tar på seg klokkene etter runden. Bubba spiller med sin RM, ja. Phil har sverget til YM i rosegull på oysterflex det siste året. Ellers spiller Tommy Fleetwood med Omega i gammatitan, noe både Garcia og Rory også gjorde i begynnelsenBare så det er klart. Victor Hovland spiller ikke golf med den klokka. Han tar den på seg etter siste putten på 18.green. De eneste kjente golfspillerne som spiller med klokke er, etter hva jeg kan se, Bubba Watson med sin Richard Mille og Phil Mickelson som spiller med et tynt gullur. Vet ikke hvilket merke.
Vil det ikke være sånn at, bortsett fra RM, så vil en mekanisk klokke få relativt bra juling ila en 18-hulls? Tenker på den YM'en...Stemmer det at golferne tar på seg klokkene etter runden. Bubba spiller med sin RM, ja. Phil har sverget til YM i rosegull på oysterflex det siste året. Ellers spiller Tommy Fleetwood med Omega i gammatitan, noe både Garcia og Rory også gjorde i begynnelsen![]()
Ikke nødvendigvis. Jeg var one watch guy fra 2003-2016 og spilte hundrevis av runder med min daværende Omega AT (som jeg idiotisk nok solgte...) Den tålte det helt fint. Du bør jo ha en klokke som er robust, men det kommer selvsagt an på svinghastighet og hvor mye du "duffer" (dvs. treffer bakken før ballen). De fleste dropper et mekanisk ur ved golfspill på grunn av vekten på klokka. Jeg spiller bare med min GarminVil det ikke være sånn at, bortsett fra RM, så vil en mekanisk klokke få relativt bra juling ila en 18-hulls? Tenker på den YM'en...
Men klokka han én dag arver av fatter'n...Den forbanna pulsklokken er overalt....
![]()
Men klokka han én dag arver av fatter'n...
Så hjelper stebror med å legge ut på finn...Den går rett til junior!
![]()
Akkurat som Rolex over altDen forbanna pulsklokken er overalt....
![]()