Jeg er også knallgod i jobben jeg utfører, men mottar jeg noe som kan ligne på sponsoreffekter eller gaver over en hundrelapp er det å anse som bestikkelse
Hadde ikke sett for meg AP som "daily beater" på golfbanen...Audemars Piguet Royal Oak Double Balance Wheel Openworked
Vis vedlegg 224519
And worn up side down?If my eyes trust me it could be a Nautilus with alot of bling Vis vedlegg 224718
Inspirerende, for et pågangsmot gutta har. Gøy at Panerai er med på sponsorsidenBørge Ousland i ny dokumentar om polkryssingen
Bare så det er klart. Victor Hovland spiller ikke golf med den klokka. Han tar den på seg etter siste putten på 18.green. De eneste kjente golfspillerne som spiller med klokke er, etter hva jeg kan se, Bubba Watson med sin Richard Mille og Phil Mickelson som spiller med et tynt gullur. Vet ikke hvilket merke.
Bare så det er klart. Victor Hovland spiller ikke golf med den klokka. Han tar den på seg etter siste putten på 18.green. De eneste kjente golfspillerne som spiller med klokke er, etter hva jeg kan se, Bubba Watson med sin Richard Mille og Phil Mickelson som spiller med et tynt gullur. Vet ikke hvilket merke.
Vet ikke om jeg vil huske ham.Vet ikke om jeg vil kalle ham golfspiller