Hadde ikke trodd noen tok den, men jo, 10 poeng til deg!Du er ikke på en SpeakEasy i BA?
Akkurat denne var Victoria Brown. Den råeste var derimot Harrison’s. Råere baropplevelse skal man lete lenge etter, og tror faktisk ikke det finnes...
Hadde ikke trodd noen tok den, men jo, 10 poeng til deg!Du er ikke på en SpeakEasy i BA?
Vis vedlegg 185934
spottet en kar på Gucci i London, midt i en photoshoot. Må si han var uheldig med drikken han fikk, når han har en Pepsi på lanken.
Victoria Brown selvfølgelig! Husket ikke navnet i farta. Frank's var også veldig bra i de årene jeg bodde i BA. Prøv den ut om du fortsatt er der, og avlegg rapport!Hadde ikke trodd noen tok den, men jo, 10 poeng til deg!
Akkurat denne var Victoria Brown. Den råeste var derimot Harrison’s. Råere baropplevelse skal man lete lenge etter, og tror faktisk ikke det finnes...
16710 fra 1989TV-spotting. Praktisk info med Jon Almaas. GMT-Master II, Pepsi, stål, vel? Fin.
Vis vedlegg 183883
Neste Q:Q: Hvor mange må man permittere for å bære en RM?
A: 7500
![]()
Petter Stordalen til sine ansatte: – Denne videoen hadde jeg håpet at jeg aldri skulle trenge å legge ut (mars 2020)
Petter Stordalen la onsdag 18. mars ut en video på Instagram hvor han snakket til ansatte etter at Nordic Choice har permittert flere tusen hotellansatte.dntv.dn.no
Så en video om Norges andre kvinnelige F-16 flyger, Marianne Mjelde. Tøff dame!
Hvilken Casio er det hun har på håndleddet?
Vis vedlegg 187646
Vis vedlegg 187647