Klokkespotting

Fikk samme følelsen selv, synes bezel ser litt for tykk ut. Og krona ser muligens litt lang ut. Men vanskelig å være sikker.

Spottet en Speedy i dagens forelesning. Førte til en hyggelig prat!

20170929_092654.jpg

BLNR på NHHer i sak om hvilke bergensstudenter som får mest støtte fra foreldre.
Videre forteller han at det virker som om NHH-studentene klarer seg godt med pengene de får fra Lånekassen og at ingen ser ut til å leve noen ekstremt luksuriøs livsstil. Han mener NHH-studenter lever som alle andre studenter, og at det ikke virker som at det er noe klasseskille blant studentene.:p

Videre forteller han at det virker som om NHH-studentene klarer seg godt med pengene de får fra Lånekassen og at ingen ser ut til å leve noen ekstremt luksuriøs livsstil. Han mener NHH-studenter lever som alle andre studenter, og at det ikke virker som at det er noe klasseskille blant studentene.:p

Personlig kom min første overdose ironi allerede ved "selv lever jeg på studielånet, og får ingen faste beløp hjemmefra i måneden. Men foreldrene mine dekket leiligheten min, da".

Personlig kom min første overdose ironi allerede ved "selv lever jeg på studielånet, og får ingen faste beløp hjemmefra i måneden. Men foreldrene mine dekket leiligheten min, da".
Å ha så lite selvinnsikt, når man sitter med et ur til 80k på armen, skremmer meg. Dette er den nye generasjonen blåruss, som kommer til å styre 'butikken' om 10 år..hjelp oss alle sier jeg..

Redigert:
Å ha så lite selvinnsikt, når man sitter med et ur til 80k på arnen, skremmer meg. Dette er den nye generasjonen blåruss, som kommer til å styre 'butikken' om 10 år..hjelp oss alle sier jeg..

Står jo strengt tatt ingen plass i artikkelen at klokka er ekte da. Dog usikker på om det hadde gjort saken bedre med en falsk klokke :p

Å ha så lite selvinnsikt, når man sitter med et ur til 80k på armen, skremmer meg. Dette er den nye generasjonen blåruss, som kommer til å styre 'butikken' om 10 år..hjelp oss alle sier jeg..
Kan love dere at svært lite går foran å hjelpe sønner/døtre økonomisk. Det er svært tilfredstillende å ha mulighet til dette, kan trykt si at det hadde ikke mine foreldre noen mulighet til. Men hadde de brukt støtten på klokker hadde jeg blitt sur, de kan jo låne klokker av pappa.