Klokkespotting

0c1a69cb-2ddc-453c-90f0-2406aa71c4eb.jpeg.jpg

Batteri-Breitling på Norwegianpilot i artikkel på E24.
 
Denne tråden burde døpes om til «Se hva jeg så på TV/i avisa/på internett».

Intensjonen i denne tråden var vel å fortelle om klokker man spotter i sin egen hverdag? På mennesker man møter/passerer/observerer.

Personlig synes jeg at det er fullstendig uinteressant at noen har «spottet» en klokke i f.eks. en TV-serie.

Mange meninger om dette temaet ser jeg. Personlig syns jeg det skal være rom for begge deler, uten at det er et problem. Spotting i real life vs TV endrer ikke så mye av konseptet for min del. Spotting av konas klokke er vel kanskje å strekke strikken litt langt, ellers greit med det meste :)
 
Denne tråden burde døpes om til «Se hva jeg så på TV/i avisa/på internett».

Intensjonen i denne tråden var vel å fortelle om klokker man spotter i sin egen hverdag? På mennesker man møter/passerer/observerer.

Personlig synes jeg at det er fullstendig uinteressant at noen har «spottet» en klokke i f.eks. en TV-serie.

Enig. At noen har Rolex på en film eller serie er ikke akkurat breaking news. Mer creepy shots fra trikken gjennom byen sier nå jeg :mrgreen:
 
Apropos bilder fra film/TV vs. spotting i virkeligheten, det er ikke lett å snik fotografere og samtidig få bildet skarpt. "Unnskyld kan jeg få ta bilde av deg til en nettside" er vel ikke noe noen vil høre når de sitter i bar overkropp.

Certina dykker på svart/grå nato

IMG_20200529_195611_BURST001_COVER (2).jpg
 
Ikke så ofte jeg gidder å poste, og her er det mye fete klokker, men tenkte at denne var grei å melde; ikke fra TV eller film, men live på en av norges største kunstsamlere. Daydate. Cool type.
 

Vedlegg

  • F569F98B-F1A4-4596-BE91-26BAA6ECAC7C.jpeg
    F569F98B-F1A4-4596-BE91-26BAA6ECAC7C.jpeg
    159 KB · Visninger: 0
Redigert:
Selger høytalere med navn fra en sveitsisk by....og radioer med samme navn som en fornøyelsespark i Køben.
Sveaas hadde neppe klart å løfte armen med et såpass tungt ur....

Erling Neby ja.
Jeg var faktisk en av de første som tok i mot han da han fikk agenturet på disse radioene. Han kjørte da rundt i en rusten gammel W124 med bagasjerommet stappa med Tivoli Model one.
Tider!