Klokkespotting

17CC0C75-8954-4C20-8FD6-0FB42C7F19C0.jpeg

David Spade med en Rolex Day-Date mens han prater med en gærning i Bodø.
 
Noen som har sett episoden av Truls a la Hellstrøm hvor de er i Piemonte, og klart å spotte hvilken sub-referanse risotto-kokken har på armen?
 
Denne tråden burde døpes om til «Se hva jeg så på TV/i avisa/på internett».

Intensjonen i denne tråden var vel å fortelle om klokker man spotter i sin egen hverdag? På mennesker man møter/passerer/observerer.

Personlig synes jeg at det er fullstendig uinteressant at noen har «spottet» en klokke i f.eks. en TV-serie.
 
Denne tråden burde døpes om til «Se hva jeg så på TV/i avisa/på internett».

Intensjonen i denne tråden var vel å fortelle om klokker man spotter i sin egen hverdag? På mennesker man møter/passerer/observerer.

Personlig synes jeg at det er fullstendig uinteressant at noen har «spottet» en klokke i f.eks. en TV-serie.
Personlig foretrekker jeg i alle fall å se klokker folk spotter, enten det er på TV eller T-banen, enn å høre på at noen forteller om klokker de har spottet. Dét - er fullstendig uinteressant.
 
Denne tråden burde døpes om til «Se hva jeg så på TV/i avisa/på internett».

Intensjonen i denne tråden var vel å fortelle om klokker man spotter i sin egen hverdag? På mennesker man møter/passerer/observerer.

Personlig synes jeg at det er fullstendig uinteressant at noen har «spottet» en klokke i f.eks. en TV-serie.
Uenig :)