Klokkespotting

Spottet denne på Finken. (4-stjerners reise på tvNorge)

breitling_emergency_yellow_4.jpg

Må si jeg ble litt små-stolt at jeg i det hele tatt hadde en mistanke om hvilket ur det var. :cool:

Noen som vet om jeg tippet riktig?

Gamst'n sin Volcano er i "vanlig" stål. Var så uheldig å se ham i sommer under fotball-VM på kontraskjæret.

Ser ut som om John Arne Riise har på seg en Breitling Chronomat i dagens Dagbladet.

Satt forresten på flyplassen i Aberdeen idag og spottet:
Rolex GMT "pepsi" på en eldre dresskledd herremann.:)
Panerai Luminor Marina på en yngre dresskledd herremann.:D
Panerai Submersible på en annen yngre dresskledd herremann. Det funka bra det også.:p

Coke GMT Master (II?) på Kulinarisk Akademi i går og
PAM diver av ett eller annet slag på Gardermoen
Noen ser vel hvilken Panerei (PAM modellnummerene er ikke min sterke side) ut i fra dette bildet jeg sneik meg til å ta..hehe
5059289154_452a0bccdf_o.jpg

Coke GMT Master (II?) på Kulinarisk Akademi i går og
PAM diver av ett eller annet slag på Gardermoen
Noen ser vel hvilken Panerei (PAM modellnummerene er ikke min sterke side) ut i fra dette bildet jeg sneik meg til å ta..hehe
5059289154_452a0bccdf_o.jpg

PAM 104...var det på fredag ??...:)

Litt som å ta bilder av jenter på stranden, bare at dette er lovlig. Samtidig som det også gleder:)

Er det lovlig eller kan det diskuteres ? man bryter vel på en måte litt med personvern-regler når man tar bilder av andres klokker uten at de er klar over det (uten samtykke) ? Har tatt meg selv i å gjøre det mange ganger så jeg mener ikke å komme med noe moral (og kommer helt klart til å fortsette), men det er en int diskusjon...kanskje :)

Bra tiltak uansett.

Er det lovlig eller kan det diskuteres ? man bryter vel på en måte litt med personvern-regler når man tar bilder av andres klokker uten at de er klar over det (uten samtykke) ? Har tatt meg selv i å gjøre det mange ganger så jeg mener ikke å komme med noe moral (og kommer helt klart til å fortsette), men det er en int diskusjon...kanskje :)

Bra tiltak uansett.

Tror ikke klokken hadde noe å innvende :p

Dette kaller jeg guts! All honør til deg som tårte å snike til deg et bilde til glede for oss på Sonen :)

Alt for Sonen! ;)
Nei karen satt nå der og "sportet" klokken og så en annen retning, og jeg satt nå der å fiklet med iPhonen....
(og la nå merke til et par laange blikk mot submarineren på min venstre hånd også )

Hehe...nei dette har jeg ikke noe videre dårlig samvittighet for :)
Man kan problemfritt legge ut på nett bilder fra det offentlige rom så lenge en person ikke kan identifiseres - med mindre personen er en del av en større folkemasse (som f.eks Karl Johan på 17.mai).