Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Hei,

Jarle her, 39 år (ihvertfall i 5 dager til) har akkurat flyttet fra Oslo til Ås. Jobber som IT-arkitekt i et ikke helt ukjent telecom-selskap i Oslo-området. Er nok over gjennomsnittet interessert i tekniske "dingser".

Jeg har en forkjærlighet for Tag-Heuer klokker. Har siklet på TH klokker i 20 år uten å ta skrittet å kjøpe noen. Hver gang jeg har byttet klokker har lidenskapen våknet til live igjen for så å blekne litt etter som tiden har gått. Har alltid kjøpt quartz-ur fra Tissot, Certina etc. Kjøpte ny Certine DS Podium Big-Size for en to måneder siden og som alltid våknet lidenskapen til live igjen. Denne gangen bestemte jeg meg for å ta steget helt ut og endelig kjøpe en TH. Det er et eller annet med designet til TH som gjør at jeg synes de ser bedre ut enn Omega, Breitling og de andre i dette sjiktet.

Jeg kjøpte en Carrera Day-Date med hvit skive og croco-reim, er utrolig fornøyd. Det er deilig å kjenne en skikkelig klokke på armen. Jeg tar meg selv i å ofte se på klokken uten å få med meg hva klokken er, fordelen med dette er jo at jeg må se på den en gang til ;)

Som alltid når man kjøper noe så får man jo lyst på noe nytt med en gang. Ønskeklokkene nå for tiden er Rolex Daytona med hvit skive eller Jaeger LeCoultre Master Compressor Memovox som jeg synes er veldig fasinerende med alarmfunksjonen :)

Jeg er en ivrig forum-bruker og leser for tiden de forumene jeg kan komme over og som tiden tillater. Liker veldig godt tonen og kunnskapen her på forumet så jeg kommer nok til å være her endel fremover :)

Hei Jarle, velkommen hit og grattis med et flott ur. Hvis jeg skal komme med en kjapp spådom, så er det at hvis du henger litt rundt her, vil ikke lidenskapenblekne så fort denne gangen..... Pluss at du om en liten tid kommer til å kjenne en helt absurd trang til å måtte eie en Rolex Submariner. :)