Klokkespotting

På de siste fire eksterne møtene har jeg sett 2 x nyere Sub med dato, GMT Master II med svart bezel og PAM 113 (hvit skive). Burde innlede en klokkeprat neste gang jeg møter de.. Gøy å spotte!
 
Litt usikker på dette, men syntes det kan se veldig ut som en Radium som dukket opp på kveldens utgave av "Alle gutta: Mjøndalen IF" på tv2 i kveld. Noen som er enige eller tar jeg helt feil? Var bare på skjermen i få sekunder så var vanskelig å få tydelig bilde.



 
Daytona med lys skive, på vår ekspeditør på FLÂNEUR delikatesseforretning i Niels Juels gate på Briskeby i Oslo. Ryktene vil ha det til at det var innehaveren. Godt å vite at inntjeningen på våre dyrekjøpte oster brukes til noe fornuftig. Eller, kanskje ikke direkte fornuftig, men, ja, dere skjønner hva jeg mener.
 
Daytona med lys skive, på vår ekspeditør på FLÂNEUR delikatesseforretning i Niels Juels gate på Briskeby i Oslo. Ryktene vil ha det til at det var innehaveren. Godt å vite at inntjeningen på våre dyrekjøpte oster brukes til noe fornuftig. Eller, kanskje ikke direkte fornuftig, men, ja, dere skjønner hva jeg mener.

Det er innehaveren. Kjøpt for en god pris hos Bjerke. Forøvrig, meget god entrecôte der!
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og aek
Kan se ut som en Panerai-buckle jeg ser på forsiden av dn.no:
image.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84 og Huygens