Klokkespotting

Rolex Milgauss i sort PVD på David Splane og Pepsi(muligens BLRO) på Ellen i The Ellen Show.
Hun har en frisk samling!
 
Ble spottet med min Speedmaster av en hyggelig medarbeider på Eplehuset Lagunen i går. Vedkommende med en TT-Datejust.
Resulterte med hyggelig klokkeprat. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle
@Bilanz - Nå er ikke jeg spesielt stødig på vintage Daytona, men er dette samme klokken?
B1A3D204-880D-49AA-9FBA-E5D04A224A00_zps9qn0sxvp.jpg

Denne ble forøvrig 'spottet' på et NURK møte for et par måneder siden.
 
Antikrundan i går: Rolex Daytona kjøpt for 1700 SEK av en eldre mann som nettopp har hatt en hjerteoperasjon som sikkert kom godt med når han fikk svaret på : "frågan är om den er verdt mycket eller jättemycket.... "
Se filmsnutten: http://www.svt.se/antikrundan/halsan-ar-vard-mer-an-den-har-klockan-1

Hehe. Pinsam sak det där. Personen med klockan är gamal delägare till Nymans Ur. Han viste nog precis vad han hade. Men bra tv blev det iaf .,,

Rätt kul tråd på KS om det här
 
På samme flyet som meg fra Amsterdam til London Gatwick (etter en laaang dag med start 0500 :confused:) i går så jeg for første gang en med samme klokka som meg, men på lenke i stedet for lær. Speedmaster med moonphase. :) Gjenkjennbar gjennom de blanke ringene rundt chronograph-skivene. Prøvde å få øyekontakt med eieren men lyktes ikke.
 
Min Orient Ray ble spottet av en skiløper i går natt, rettere sagt, han spottet først bond-NATOen, og han hadde selv en Orient Mako. Er vel ikke umulig at det er noen her inne?
 
  • Liker
Reaksjoner: Centurion