Klokkespotting

Gull gmt m grønn skive på ung mann i nærheten av The Thief.

Trolig ref: 116718LN GN, første gang jeg har sjekket hva jeg så mot urverket ...litt flaut at jeg tok meg tid til det kjenner jeg...
 
Spotta en fet RM på en velkledd herremann i sentrum i dag. Andre gangen jeg har sett RM denne uka, ikke verst!;) Traff også på flere flotte klokker, og deres hyggelige eiere på Urmaker Bjerke.
 
Redigert:
Spotta en fet RM på en velkledd herremann i sentrum i dag. Andre gangen jeg har sett RM denne uka, ikke verst!;) Traff også på flere flotte klokker, og deres hyggelige eiere på Urmaker Bjerke.

Snart er RM like vanlig som PP på TS :)
 
Det er riktig observert. Var såvidt en liten klokkehistorie i en tidligere episode (kloakkepisoden), men ingen Rolexer så langt. :)

Hæ? hva? hvor?.

Elsker Side om side, og føler med på de nyeste episode da de kommer ,men har ikke lagt merke til noen klokke enda?
Uansett en jeveligt nice serie! :)
 
Hæ? hva? hvor?.

Elsker Side om side, og føler med på de nyeste episode da de kommer ,men har ikke lagt merke til noen klokke enda?
Uansett en jeveligt nice serie! :)

Bare en liten greie i episode 3 (mener jeg) der Frode har fått seg en ny klokke som kan måle puls, høyde osv. og som han senere mister når han prøver å putte kluter ned i toalettet til Gullestad. Alle viste episoder ligger på tv.nrk.no