Klokkespotting

Spiste på Ekebergrestauranten igår, spottet en oppegående familie på tre -
Yngre par - han: sort daytona, hun: sort DJ. (Sviger-)mor: DJ med perlemor-skive og stener på bezel :)

Spottet en submariner 16610 på Moss Lufthavn Rygge i går.
Noen her inne som også har vært på Rhodos :cool:

Frankfurt neste

Spottet helgull GMT master, breitling delgull (usikker på modell), zenith chronomaster tourbillion, blancpain villeret perp cal. - greit reisefølge!! ;)

2013-06-03t123853z-1-72.jpg

Neymar da Silva Santos Junior kostet Barcelona FC 200 millioner og landet i dag i Barcelona. Her iført en Hublot.

Møtehøydepunktet i dag var spotting av Panerai 352, Rolex GMT og en Omega Seamaster chrono i et og samme møte.

Spottet en Hublot Big Bang i rosegull, med keramiske bezel, og som ytterpunkt en fake Rolex sub, på jobb i dag.

Simon Cowell.
Ikke av hans beste øyeblikk bildemessig. Desto penere er hans Jaeger-LeCoultre Master Tourbillon (RG) - Modell 1652420.

Vet ikke om jeg gått glipp av noen bonusutbetalinger i min pappaperm men bra spottinger på kontoret idag.
JLC, DSSD, PO XL - hvor i hvert fall DSSD er på kollega som ikke hadde den før jul ;)

... og kanskje enda viktigere, ikke en eneste pulsklokke enda, har norsk ingeniørmiljø tatt til fornuften?!

Så en kollega på jobb i dag med en Sinn på armen. Jeg kan lite om merket, men må si denne så veldig bra ut.
Jeg fikk ikke anledning til å spørre, men det var en chronograph med to oransje visere (sekundviser og på nederste subdial). Bezelen var glatt og hadde en hel masse tall, litt som en speedmaster bezel.

Noen som vet hvilket ur det er snakk om?