Klokkespotting

En hyggelig eldre dame (kunde) innom hos meg i dag på jobb. Hun hadde en Rolex Datejust Pearlmaster i rosegull. Fantastisk pen klokke ! :)
 
Sub date, helgull Yachtmaster II og noen Breitling i Kristiansand Dyrepark i dag. Den helgullen var rå :D
 
I dag hadde jeg en kunde innom med en Panerai :) Fet klokke på en flott sort skinnreim. Tror det var snakk om en Panerai power reserve (PAM 090??). Visstnok kjøpt i Beverly Hills iflg kunden :) Feeet klokke :)
 
Suits sesong 4, episode 4.

Platinum Daytona.





Spotter som regel alle som er innom jobben også (Oslo).

Spotter noen hver eneste dag, men kommenterer ikke alltid.

Alltid morro med spesielle klokker. Var en kunde innom for noen uker siden som hadde en Blancpain i Platinum, var visst en av 100 sa han.
 
Svart Explorer II på kunde i dag. Komplimenterte den, men virket ikke som han hadde tid til noe klokkeprat. :rolleyes:
 
Daytona med hvit skive på en eldre herremann på Nordby Shoppingsenter.
 
Glanet godt på en Tudor Black Bay (rød) på Fornebu på kollega på jobben imorges :)
Ble enten spottet i retur av klokkemann eller skulet rart på av en ikke-klokkemann ...

Du tok meg litt på sengen @adamskater så skulingen var nok heller ren forundring. Skal hilse neste gang;)
 
Redigert av en moderator:
Spottet Aquanut 5165 (må ha vært medlem etter hva jeg fikk inntrykk av :)), Rolex 116610 x2, 116613lb, JLC Reverso på lenke, Vintage Speedmaster, 116520 sort skive Daytona, og til slutt en Rolex Date av noe slag.. En vanlig hverdag på jobb med andre ord :)
 
Noen som vet hva dette er?
wpid-387.jpg